וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת כלכלה מבקשת לדחות מכרז ערוץ 10 כדי לאפשר חקיקה לביטולו

צבי זרחיה

27.10.2009 / 11:16

ייתכן שתוצע הארכה נוספת כדי לאפשר לממשלה להציג הצעת חוק ממשלתית



פרסום המכרז לערוץ 10 יידחה עד ה-26 בנובמבר 2009 ואפילו למועד רחוק יותר. עד למועד זה עשויה הכנסת לחוקק חוק שיאריך בשנתיים את הזיכיון של חברת ישראל עשר להפעיל את הערוץ, ובכך לא יהיה צורך בפרסום המכרז. זו המגמה המסתמנת בוועדת הכלכלה של הכנסת הדנה כעת בסוגיית הארכת הזיכיון. במשך הדיון צפויה הוועדה לקיים הצבעה על ההצעה וייתכן כי תוצע הארכה נוספת על מנת לאפשר לממשלה להציג הצעת חוק ממשלתית.



שר התקשורת משה כחלון הציג בוועדה את בקשתו לאפשר באמצעות תקנות למועצת הרשות השנייה לדחות את פרסום המכרז בשבועיים עד ה-9 בנובמבר 2009. ואולם, בשל התנגדות להצעת החוק של סיעת ישראל ביתנו לא תידון הצעת החוק בקריאה הטרומית מחר - כפי שתוכנן תחילה. כתוצאה מכך צפויה דחייה של שבוע בתחילת הליכי החקיקה להארכת הזיכיון ולפיכך, הציע יו"ר הועדה ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) לדחות את פרסום המכרז בשלושה שבועות.



ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) שהגיש יחד עם ח"כ נחמן שי (קדימה) את הצעת החוק להארכת זיכיון ערוץ 10 אמר כי "אנו רוצים לדחות להווה ולעתיד ולכן צריך לבקש הארכה מספקת לדחייה בפרסום המכרז. אפשר לדחות בעוד שבוע או עוד שבועיים מעבר ל-9 בנובמבר 2009", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully