וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: דו"חות טבע יכו את ציפיות השוק

יעל חלק

27.10.2009 / 12:00

גלעד שריג: "החברה צפויה לבצע רכישה במהלך המחצית הראשונה של 2010"



" צפויה לדווח על תוצאות טובות מציפיות השוק לרבעון השלישי", כותב הבוקר האנליסט גלעד שריג מבנק הפועלים, על דו"חות החברה שצפויים להתפרסם ביום שלישי הקרוב. שריג מעריך כי על רקע האתגרים שצפויה החברה להתמודד עמם ב-2011, תבצע טבע רכישה במהלך המחצית הראשונה של 2010. רכישה זו תתמוך בהמשך הצמיחה הרווחית גם בטווח הרחוק.



"קופת המזומנים התופחת של טבע בשילוב עם משבר כלכלי המאלץ חלק מהפירמות למכור נתחים מעסקיהם מייצרים הזדמנות עבור טבע לרכוש חברות תרופות ברחבי העולם, ובמיוחד במקומות בהם דרוש לה חיזוק על מנת להפוך למובילת שוק (דוגמת רציופארם, גרמניה). אנו מעריכים כי טבע סורקת כל העת את השוק על מנת לאתר את המועמדות המתאימות ביותר עבורה".



לגבי הדו"חות הקרובים כותב שריג כי האלמנט המרכזי בצמיחת המכירות צפוי להיות צמיחה אקסוגנית שנרכשה עם פעילות באר, ומנוע הרווחיות צפוי להיות פירות הסינרגיה שמניב המיזוג המוצלח בין שתי החברות. מכירות הקופקסון צפויות להוות גם הן מנוע צמיחה מרכזי ברבעון. השפעת שינויי שערי החליפין מורגשת בעיקר בשורה העליונה, כאשר ההשפעה על הרווח שולית.



עוד לגבי מוצר הדגל של החברה, קופקסון, מעריך שריג כי המוצר יתגלה גם בדו"חות הנוכחיים כמשמעותי ביותר עבור החברה. בפועלים צופים כי קצב הצמיחה של הקופקסון צפוי להיות 25% ולחצות לראשונה את מכירות ה-700 מיליון דולר ברבעון. החלוקה הצפויה היא כ-450 מיליון דולר בארה"ב והשאר באירופה ושאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully