וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אייזנר, מנכ"ל דיסני לשעבר, מרחיב את חברת הפקות האינטרנט שלו בסיוע רוג'רס הקנדית

סוכנויות הידיעות

27.10.2009 / 12:52

ווגורו, אותה הקים אייזנר לפני שנתיים וחצי, תגדיל את מספר הסדרות שהיא מפיקה



ווגורו, חברת הפקות תכני האינטרנט שהוקמה לפני שנתיים וחצי ע"י מנכ"ל דיסני לשעבר, מייקל אייזנר, תתרחב ותיהפך לעצמאית, בסיועה של השקעה מחברת התקשורת הקנדית רוג'רס.



אייזנר מתכנן בסיועה של רוג'רס להגדיל בשנים הקרובות את מספר הפקותיה של ווגורו, שעל להיטיה באינטרנט נמנית הסדרה המצליחה "מלכת הנשף" (prom queen), ל-30 סדרות בשנה.



סדרות אינטרנטיות שונות מסדרות טלוויזיה במובנים רבים. הפרקים של "מלכת הנשף", למשל, היו באורך של שתי דקות כל אחד. סדרות אינטרנטיות אינן זוכות עדיין לקהל רחב כמו זה שנחשף לסדרות טלוויזיה, והיקף הצפיה בהן נמדד בדרך כלל באלפים ולא במיליונים. בראיון בשבוע שעבר רמז אייזנר כי לווגורו יש פוטנציאל לרווחיות.



החברות ציינו בהצהרתן המשותפת כי ההסכם בין רוג'רס וחברת טורננטה של אייזנר, שבבעלותה נמצאה עד עתה ווגורו, יבטיח כי ווגורו תישאר בקדמת הבמה בתעשיית תכני המדיה החדשה שמתפתחת באופן עקבי. תנאיה הפיננסים של העסקה לא נמסרו.



רוג'רס, שבסיסה בטורונטו, היא בעלת דומיננטיות גדולה בשוק בטלקום בקנדה. חטיבת הסלולר שלה היא הגדולה במדינה, וזרוע המדיה מפעילה מספר מגזינים ותחנות רדיו. השקעתה של רוג'רס בווגורו היא חלק מאסטרטגיה שנועדה להבדיל אותה ממתחרותיה בתחום המדיה הדיגיטלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully