וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סוויספורט השוויצית, בעלת מסוף מטענים בישראל, מרחיבה את שירותיה בדרום אמריקה

זוהר בלומנקרנץ

27.10.2009 / 16:24

החברה תפעיל יחד עם שותפה מקומית שירותי מטען בשני שדות תעופה בקוסטה ריקה



חברת סוויספורט השוויצית, בעלת מסוף מטענים בישראל, מרחיבה את שירותיה בדרום אמריקה. החברה יחד עם שותפתה המקומית במרכז אמריקה, אינטו איירפורט סרוויסיס (ias), הודיעו כי קיבלו את הרישיון להשקת שירותי קרקע בקוסטה ריקה.



ההסכם ארוך הטווח שנחתם בין החברות מכסה את שדות התעופה הבינלאומיים של קוסטה-ריקה: חואן סנטה מריה בבירה סאן-חוזה ושדה דניאל אודבר בעיר ליבריה. השירות צפוי להתחיל לפעול בתחילת נובמבר.



עם קבלת הרישיון יהיה בידי סוויספורט ו-ias להציע שירותי קרקע לנוסעים ובהם שירותים למטוסי מנהלים, תדלוק ותחזוקת מטוסים. כמו כן יאפשר שת"פ זה בהמשך כניסה לתחום הטיפול במטעני תעופה בשני השדות אשר ימשיכו לעת עתה להיות מטופלים עצמאית בידי חברת האם של interexpresso -ias. שני שדות התעופה בעלי היקף שנתי משולב של 3.8 מיליון נוסעים, 40 אלף טיסות ולמעלה מ-78 אלף טונות מטען.



סיגל מנהיים-קצוביץ, מנכ"לית סוויספורט ישראל: "מהלכים עיסקיים אלה נותנים דגש נוסף לעוצמתה של חברת סוויספורט אינטרנשיונל על סניפיה הרבים, לשרות ללקוחות ברחבי העולם כולו שעומד בסטנדרטים גבוהים ביותר ונותן פתרון מלא ללקוח".



פרנק מנה סמנכ"ל בכיר בסוויספורט לנושא שירותי מטען באזורי דרום ארה"ב, אמריקה לטינית והקריביים: "אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם חברה מקוסטה ריקה שחולקת את הפילוסופיה שלנו למתן שירות איכותי על בסיס עקבי ללקוחותינו. כניסה זו לשוק מתפתח זה במרכז אמריקה מהווה רק צעד ראשון ואנו בטוחים שיחד סוויספורט ו-iasימשיכו לצמוח ולהתרחב באזור ויהפכו למתחרה רציני במספר של אתרים במרכז אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully