וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים ירכוש 0.05% ממניות הבנק בסך 10 מ' ש' עבור דנקנר וזיו

אתי אפללו

27.10.2009 / 18:17

הרכישה תתבצע לאחר פרסום הד"וחות הכספיים של הבנק ויינתנו כנגד המרת כתבי אופציה שהוקצו לשניים ב-2008



בנק הפועלים הודיע היום כי בכוונתו לבצע רכישה של 0.05% ממניות הבנק, שישמשו כעתודה כנגד התחייבויותיו למנכ"ל היוצא צבי זיו וליו"ר היוצא דני דנקנר. במארס 2008 הוקצו לדנקנר ולזיו אופציות הניתנות להמרה למניות בנק הפועלים, שעם מימושן יהיו השניים זכאים לקבל מניות של הבנק.



בהתאם לתנאי ההקצאה, כתבי האופציה יהיו ניתנים להמרה אך ורק למניות הבנק, שאותם ירכוש הפועלים בעסקה בבורסה או מחוץ לבורסה. על מנת ליצור עתודה מספקת של מניות למועד בו יבחרו דנקנר וזיו לממש את כתבי האופציה שבידיהם, ירכוש הפועלים מניות בהיקף 0.05% ממניות הבנק.



בנק הפועלים ירכוש את המניות באמצעות פסגות ניירות ערך, במהלך תקופה שתחל יום מסחר אחד לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של הבנק לרבעון הקרוב, ותסתיים 14 ימי מסחר לאחר מכן. פסגות תבצע את הרכישה במסגרת עסקות בבורסה, במהלך עד שלושה ימי מסחר, בתוך התקופה המוסכמת.



המחיר והעיתוי של הרכישות יהיו נתונים לשיקול הדעת של פסגות, אך לא יתבצעו רכישות מבעלי השליטה או מנושאי משרה בבנק, המחזיקים במניות. על פי הערכות בנק הפועלים, בהתאם לשער הסגירה של מניית הבנק ביום א' האחרון, סך עלות הרכישה תסתכם בכ-10 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully