וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית מאכזבת של חברת ההימורים וין ריזורטס שולחת את מניות ההימורים לירידות דו-ספרתיות

מיכל רמתי

27.10.2009 / 20:56

וין יורדת ב-11%; לאס וגאס סנדס של שלדון אדלסון יורדת ב-10.4%; MGM מיראז' נחלשת ב-12.3%



חברת ההימורים האמריקאית וין ריזורטס דיווחה על רווח רבעוני נקי גדול מהצפוי ברבעון השלישי, אך תחזית מאכזבת שולחת את מנייתה לירידה של 11%. הירידה גוררת גם את המתחרות כלפי מטה. לאס וגאס סנדס של שלדון אדלסון, שתפרסם דו"חותיה ביום חמישי לאחר סגירת המסחר בוול סטריט, יורדת ב-10.4%. חברת בויד גיימינג, שדו"חותיה צפויים להתפרסם היום לאחר סגירת המסחר, יורדת ב-13.7%. mgm מיראז' יורדת ב-12.3%.



וין ריזורטס דיווחה על רווח נקי בסך 34.2 מיליון דולר, ירידה של 33% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, אך מעל לתחזיות האנליסטים.



סטיב וין, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר כי החברה צפויה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה בתחילת השנה הן במקאו והן בלאס וגאס. אך בכירי החברה אמרו גם כי ההזמנות בלאס וגאס עדיין חלשות, ופעילות היוקרה בעיר נעצרה כמעט כליל. החברה צפויה גם להתמודד עם מכשול נוסף, בדמות פרויקט הסיטיסנטר של mgm מיראז', שצפוי להיפתח בדצמבר בלאס וגאס, לאחר עיכובים רבים. "אנחנו מתמקדים בפעילות המרכזית שלנו", אמר וין בהתייחסו לפרוייקט המתחרה, "אין לנו יותר מדי מה לעשות נגד סקרנות, ואני מקווה שנעמוד באתגר". תחזית החברה עבור מקאו הייתה אופטימית יותר: "אנחנו לא מרגישים שום חוסר ודאות במקאו", אמר סטיב וין.



הכנסות וין ריזורטס ברבעון הסתכמו ב-773.1 מיליון דולר, עלייה קלה לעומת 769.2 מיליון דולר שנרשמו ברבעון המקביל בשנה שעברה. גם ההכנסות עלו על תחזיות האנליסטים, הודות לתרומת האנקור, אתר הנופש וההימורים השני של וין בלאס וגאס, שהושק בדצמבר שעבר.



וין מפעילה שני אתרי נופש והימורים בלאס וגאס, ואחד במקאו הסינית. אתר נוסף במקאו צפוי להיפתח באפריל, והחברה כבר הנפיקה את הפעילות הסינית שלה בהונג קונג, וגייסה 1.8 מיליארד דולר. גם לאס וגאס סנדס של אדלסון מתכננת הנפקה בהונג קונג, אך לפי דיווח של רויטרס בשבוע שעבר, ההנפקה עשויה להידחות, ולהקשות על החברה להשלים פרויקטים באסיה. לסנדס יש כבר שני אתרי נופש פעילים במקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully