וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי סמט: לא אפעל להשעיית מנהלי איילון

סקירת עיתונים / מעריב

24.12.2001 / 8:46

המפקחת על הבנקים אומרת כי תמתין להכרעת בג"ץ בערעור שהגישו מנהלי איילון שהורשעו בהשתתפות בקרטל בענף הביטוח - כך מדווח "מעריב"



המפקחת על הביטוח באוצר, ציפי סמט, אינה מתכוונת לפעול מיידית כדי להשעות מתפקידם את מנהלי חברת הביטוח איילון , שהורשעו בשבוע שעבר בהשתתפות בקרטל בענף הביטוח. כך מדווח "מעריב".



"הרשעת מנהלי חברות הביטוח בבית-המשפט מחזקת את דעתי כי בסוגייה זו פעלנו נכון בעבר", אמרה סמט. "מי שמורשע בעבירה שיש עימה קלון, אינו יכול לכהן כנושא משרה בחברת ביטוח. עם זאת, מכיוון שהנושא תלוי ועומד בבג"ץ (בעקבות ערעור שהוגש על-ידי הנהלת חברת הביטוח ציון), אין בכוונתי לפעול מיידית להשעיית המנהלים, קודם לפסיקת בג"ץ. אני מניחה שההחלטה תינתן בקרוב, ורק לאחר מכן נפעל".



יצוין כי בעלי השליטה באיילון, לוי רחמני, המכהן כמנכ"ל וכיו"ר, ובנו נגה, המכהן
כמשנה למנכ"ל, כבר הודיעו כי אין בכוונתם לפרוש מענף הביטוח, אלא להמשיך
במעורבותם בחברה, גם אם ייאלצו בסופו של דבר לפרוש מתפקידים ניהוליים.



מנכ"ל הפניקס לשעבר, ד"ר איתמר בורוביץ', שהורשע אף הוא בקרטל, אינו מנהל כיום את החברה.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully