וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי פורקס: סימני חיים אצל המטבע האמריקאי

TheMarker Online

28.10.2009 / 10:54

הדולר התחזק גם מול השקל מונע בעיקר מהתחזקות הדולר בעולם



הדולר המשיך להתחזק מול מירב המטבעות העיקריים לשיא של השבועיים האחרונים. הטריגר להתחזקות הדולר הפעם פרסום מדד אמון הצרכנים בארה"ב שאכזב. המדד צנח לשפל של שלושת החודשים האחרונים בניגוד לצפי.



התחזיות לעונת מכירות חלשה בחגי סוף השנה פוגעות בתחזיות הצמיחה לרבעון האחרון של השנה ושולחות את המדדים בוול סטריט להיסחר במגמה מעורבת. גם סקר יצור מחוז ריצ'מונד אכזב והראה על קריאה נמוכה מהצפי.



נקודת האור היחידה אמש הייתה פרסום מחירי הבתים בארה"ב שרשמו עליה נוספת בחודש ספטמבר השלישית ברציפות מה שמיתן את הירידות בוול סטריט ואת התחזקות הדולר. היום יתפרסמו מכירות הבתים החדשים ומכירות מוצרים ברי קיימא בארה"ב.



מחירי חביות הצליחו לשמור על ערכם ואף התחזקו מעט לקראת שעות הערב לרמה של 79.60 דולר. המגמה המעורבת בוול סטריט ופרסום מלאי הנפט השבועיים בארה"ב היום ב-16:30 שעון ישראל מספקים תמיכה לזהב השחור. הזהב המשיך במגמה השלילית מיום שני אך באופן מתון יותר ואונקיית זהב נסחרת סביב רמות של 1,037 דולר.



שקל



הדולר התחזק גם מול השקל מונע בעיקר מהתחזקות הדולר בעולם. למרות שהריבית נשארה ללא שינוי ולמרות רכישת הדולרים של בנק ישראל אמש הדולר הצליח להתחזק במעט מול השקל ושערו היציג נקבע ברמה של 3.7090.



בשעות הערב המשיך המטבע האמריקאי להתחזק בעולם וגם מול השקל לרמות של 3.7150. אין ספק שבמידה ומגמה זו תימשך הדבר יעזור לבנק ישראל להילחם בהתחזקות המטבע המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully