וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי: דו"חות נייס יהיו טובים מדו"חות הקונצנזוס, השוק יגיב טוב ובמידה וכך מומלץ להקטין חשיפה למניה

TheMarker Online

28.10.2009 / 14:45

אורי ליכט: "הדו"חות יציגו להערכתנו המשך האטה במכירות וירידה ברווחיות אך בעוצמה פחותה משמעותית מזו שנרשמה ברבעונים האחרונים ופה מדובר בבשורה"



צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון השלישי ביום שני ה-2/11/09. אורי ליכט, מנהל מחלקת מחקר בבית ההשקעות אי.בי.אי: "הדו"חות יציגו להערכתנו המשך האטה במכירות וירידה ברווחיות אך בעוצמה פחותה משמעותית מזו שנרשמה ברבעונים האחרונים ופה מדובר בבשורה".



"אנו מעריכים כי נייס תציג האטה בתחום האנטרפרייז של החברה אך תפצה במידה מסוימת בהמשך צמיחה של הפעילות הביטחונית. סך הכל אנו מעריכים ירידה של 8.5% מכירות לרמה 149 מיליון דולר. הרווח הנקי יעמוד להערכתנו על 0.38 דולר למניה - יש לשים לב שהערכתנו גבוהה מתחזיות הקונצנזוס ברמת המכירות וכמעט זהה בשורת הרווח", מוסיף ליכט.



באי.בי.אי מעריכים כי החברה תוסיף לדווח על התאוששות מסוימת בפעילותה העסקית ולהערכתם תחזור לדווח על יחס book to bill גבוה מאחד. עוד מעריכים שיהיה דו"ח טוב אך לאחריו ממליצים להקטין חשיפה לנייס.



תחזיות הקונצנזוס מול הערכות החברה



בדו"חותיה האחרונים ובניגוד להרגלה, נייס לא סיפקה תחזיות רבעוניות וציינה כי החצי השני של שנת 2009 צפוי להיות טוב יותר מהחצי הראשון של השנה, נתון לא משמעותי במיוחד כיוון שעונתית החצי השני של השנה טוב יותר מהחצי הראשון.



הערכות של אי.בי.אי לגבי תוצאות הרבעון השלישי והמשך השנה גבוהות מהקונצנזוס ברמת המכירות אך מתיישרות בשורה התחתונה. "להערכתנו השוק צפוי להגיב טוב לדוחות. במידה וכך אנו נמליץ לנצל זאת על מנת להקטין חשיפה לנייס", אומר ליכט.



ברמת השנה כולה תחזית המכירות של בית ההשקעות גבוהה בכ-9 מיליון דולר מתחזיות הקונצנזוס בעיקר בשל עדכון הכנסות מהחברות שנרכשו לאחרונה, הקסגון ופורטנט, אשר צפויות לתרום להערכת האנליסטים כ-7 מיליון דולר לרבעון הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully