וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מדיקל תגייס כ-15 מיליון שקל בהקצאה פרטית של מניות ואופציות למשקיעים מוסדיים ופרטיים

פז וייסמן

28.10.2009 / 16:20

הגיוס יהיה במחיר של 95 אגורות למניה; החברה תחל בפעולות לרישום כפול של מניותיה למסחר בבורסה בארה"ב



די מדיקל יוצאת לגיוס הון: בשלב ראשון תגייס החברה כ-15 מיליון שקל בהקצאה פרטית של מניות ואופציות למשקיעים מוסדיים ופרטיים. גיוס ההון יהיה במחיר של 95 אגורות למניה בחבילות של 10 מניות ושלוש אופציות.



מחיר מימוש כתבי האופציה יהיה 95 אגורות לתקופת מימוש בת שנתיים. כמו כן, הודיעה החברה על כוונתה להתחיל בפעולות לרישום כפול של מניותיה למסחר בבורסה בארה"ב, במטרה לגייס סכום משמעותי במהלך החציון הראשון של 2010.



"אנו מתחילים בגיוס הראשוני על מנת להאיץ את הפיכת די מדיקל מחברה שעוסקת רק במחקר ופיתוח לחברה שעוסקת בכל שלבי המוצר: מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק והפצה", אמר אפרי ארגמן, מנכ"ל חברת די מדיקל.



"בשלב מאוחר יותר אנו מתכוונים לרשום את החברה למסחר בארה"ב ולגייס סכום משמעותי שיאפשר לחברה להמשיך את צמיחתה תוך התמקדות בהרחבת הפעילות באירופה ובארה"ב, השקת המשאבה החד פעמית וסיום פיתוח שאר המוצרים שבתהליך", הוסיף.



כיום נסחרת מניית די מדיקל לפי שווי שוק של 181.5 מיליון שקל כאשר מחיר המניה הוא 104 אגורות. לפני כשלושה חודשים השלימה החברה סבב גיוס של 3.9 מיליון שקל לצורך ביצוע הספין אוף לחברת סינדלור - שהיתה חברת פורטפוליו שלה - לתוך השלד הבורסאי של חברת סלע גרופ.

חברת די מדיקל מתמקדת בפיתוח מוצרים חדשניים לטיפול במחלת הסכרת. החברה מפתחת משאבות אינסולין - משאבה רב פעמית ומשאבה חד פעמית. כמו כן מפתחת החברה מערכת למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם ואינפוזיה, שניהם ייחודים למשאבות האינסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully