למרות העלייה בשער הדולר, יבואני המכוניות לא צפויים להעלות מחירים - כך מדווח "ידיעות אחרונות".
בעקבות הפיחות בשקל ישלמו היבואנים יותר, אך ההערכה בענף היא שההתייקרות לא תגולגל על הצרכנים, וזאת בשל הירידה הגדולה במכירות. בנובמבר היתה ירידה של 22% במכירות של מכוניות חדשות לעומת נובמבר 2000, ומתחילת השנה חלה ירידה של 9% במכירות.
בגלל המיתון: יבואני הרכב לא יעלו את המחירים
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
24.12.2001 / 10:21
