וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בנק מסד משבשים את פעולות הבנק; מחר הם יושבת מוקד קופות הגמל

חיים ביאור

28.10.2009 / 18:46

העובדים מוחים על העברת תפקידים לעובדי הבנק הבינלאומי במסגרת רכישת הבנק מהפועלים



עובדי בנק מסד נוקטים מתחילת השבוע עיצומים. בשלושת הימים האחרונים הם פתחו לקהל את סניפי הבנק רק בשעה 10:00. מחר הם ישביתו את מוקד קופות הגמל של הבנק, המשיב לכ-200 פניות ביום.



בנוסף, העובדים משביתים את תהליכי הסבת המחשבים של הבנק למערכת המחשבים הקיימת בבנק הבינלאומי, החברה האם של מסד. ההסתדרות, שהכריזה על סכסוך עבודה בבנק כבר לפני חודש, תומכת בפעולות העובדים.



עילת העיצומים היא כוונתה של הנהלת מסד לבצע שינויים מבניים ולהעביר מחלקות ותפקידים מעובדי בנק מסד לעובדי הבינלאומי. זאת, בעקבות העברת הבעלות על מסד מידי בנק הפועלים לידי הבינלאומי. לטענת יו"ר הוועד, דני בנו, מהלכים אלה מתוכננים על ידי הנהלת מסד מבלי שקיבלה את הסכמת הוועד לכך. העובדים גם מבקשים תשלום עבור שעות נוספות, מאחר שלטענתם בשל הסבת מערת המחשב בבנק נוצר עומס עבודה חריג.



"אנו מצרים על הפגיעה בלקוחות הבנק, אלא שהתנהלותה החד צדדית של ההנהלה מאלצת אותנו לצאת למאבק למען שמירה על מקום עבודתנו ועל זכויותינו הכלכליות". הוא הוסיף: "נוכחנו שהנהלת הבנק אינה עומדת בהתחייבויותיה ולכן לא נותר לנו אלא לשבש את פעילות הבנק. נמשיך בכך עד שהנהלת מסד תתעשת ותקיים עמנו מו"מ רציני".



הנהלת מסד מסרה כי עיצומי העובדים מיותרים, מכיוון שמתנהלים כל העת דיונים בינה לבין הוועד בנושא המהלכים המתוכננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully