וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת חיותה כוחן: "גאידמק לא יחזור לישראל"

עמית בן-ארויה

28.10.2009 / 19:37

בא כוח גאידמק: "אין לי ספק שהוא יקיים את התחייבויותיו ויגיע לישראל כשיידרש"



"אין לי ספק שגאידמק יקיים את התחייבויותיו ויגיע לישראל כשיידרש", כך בא כוח ארקדי גאידמק, עו"ד שלמה בן-אריה, לאחר שאתמול נגזרו עליו שש שנות מאסר בפועל בפרשת אנגולה בצרפת בגין סחר לא חוקי בנשק.



באחרונה הושגה פשרה בין גאידמק לפרקליטות מיסוי וכלכלה בנוגע לערבויות, לפיה תוך כמה שבועות יוסיף גאידמק ערבות בסך 3.5 מיליון דולר במזומן על הערבות הקיימת בסך 6.1 מיליון דולר. לאחר הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להגדיל את הערבות ב- 6 מיליון דולר. הפשרה הושגה עוד לפני שנודע על גזר הדין נגד גאידמק. ממשרד המשפטים נמסר כי "בשלב זה לא תבקש הפרקליטות להגדיל את הערבויות".



אף שהדיון אתמול היה על ערבויותיו של נאשם אחר בפרשה, נחום גלמור, לא התאפקה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, חיותה כוחן, ואמרה כי אינה מאמינה שגאידמק ישוב לישראל. פרקליטות מיסוי וכלכלה רוצה להגדיל את הערבויות של גלמור, שהוא תושב חוץ ואינו נמצא כלל בישראל, ל-7 מיליון דולר. הדיון יימשך בעניינו ב-5 בנובמבר.



גאידמק מיוצג על ידי עורכי הדין דוד ליבאי ובן-אריה. גלמור על ידי עורכי הדין נבות תל-צור וז'ק חן. פרקליטות מיסוי וכלכלה על ידי עורכי הדין טלי נג'רי ולירן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully