מנכ"ל הבורסה, סם ברונפלד, אמר אתמול בתגובה להפחתת הריבית כי כל צעד של הקלה מוניטקית הוא צעד מבורך. כך מדווח "ידיעות אחרונות". עם זאת הוסיף כי "נדמה שהציפיות מהמהלך החדש גדולות מדי".
לדבריו, אסור להתעלם מהגורמים שאין לנו שליטה עליהם כמו המשבר בארה"ב, נפית ההיי-טק והמצב הבטחוני. המדיניות המוניטרית היא די שולית והיא לבדה לא תביא את הישועה, אמר.
לגבי הפעילות אתמול בבורסה אמר ברונפלד שהוא לא מתרגש מהעליות כפי שאינו מתרגש מירידות.
מנכ"ל הבורסה: "אני לא מתרגש מהעליות"
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
24.12.2001 / 11:01
