וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הבורסה: "אני לא מתרגש מהעליות"

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

24.12.2001 / 11:01

לדבריו, המדיניות המוניטרית היא די שולית והיא לבדה לא תביא את הישועה - כך מדווח "ידיעות אחרונות"



מנכ"ל הבורסה, סם ברונפלד, אמר אתמול בתגובה להפחתת הריבית כי כל צעד של הקלה מוניטקית הוא צעד מבורך. כך מדווח "ידיעות אחרונות". עם זאת הוסיף כי "נדמה שהציפיות מהמהלך החדש גדולות מדי".



לדבריו, אסור להתעלם מהגורמים שאין לנו שליטה עליהם כמו המשבר בארה"ב, נפית ההיי-טק והמצב הבטחוני. המדיניות המוניטרית היא די שולית והיא לבדה לא תביא את הישועה, אמר.



לגבי הפעילות אתמול בבורסה אמר ברונפלד שהוא לא מתרגש מהעליות כפי שאינו מתרגש מירידות.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully