וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלרם תשקיע 2 מיליון דולר בהקמת קו ייצור חדש במפעלה בארצות הברית

אלי דניאל

24.12.2001 / 11:13

בכך תגיע ההשקעה במפעל Suntuf 2000 שהוקם בפנסילווניה לפני כשנה, לכ-10 מיליון דולר



חברת פלרם תעשיות , העוסקת בפיתוח וייצור לוחות קירוי למבנים, ונמצאת בשליטת קיבוץ רמת יוחנן, תשקיע 2 מיליון דולר בהקמת קו ייצור חדש ללוחות כפולי דופן במפעל Suntuf 2000 - המפעל החדיש שהקימה בארה"ב לפני כשנה. הלוחות אותם מייצרת פלרם מיועדים לשוקי הבנייה, החקלאות והארכיטקטורה.



בהקמת מפעל Suntuf 2000, הנמצא באלנטאון פנסילווניה, הושקעו כ-8 מיליון דולר, וכעת עם הקמת קו הייצור הנוסף תסתכם ההשקעה במפעל בכ-10 מיליון דולר. מלבד מפעל זה, לפלרם מפעלי ייצור נוספים בישראל, אנגליה וסין.



עמוס נצר, מנכ"ל החברה, מסר כי "מפעל Suntuf 2000 הינו המפעל הראשון בארה"ב המייצר לוחות פוליקרבונט גליים ולוחות כפולי דופן, והעובדה שנדרשנו להרחיב אותו ולהוסיף קו ייצור נוסף מעידה על איכות המוצרים שאנו מייצרים ועל הביקוש הרב למוצרים הללו ברחבי העולם".



פלרם סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות בהיקף של 334 מיליון שקל, כ-14% יותר מההכנסות בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה הרוויחה החברה בתקופה זו כ-8.2 מיליון שקל, 4% פחות מהרווח בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully