וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי הכי כדאי לקנות כרטיסי טיסה? עלייה במכירות בשעות אחר הצהריים

עירית רוזנבלום

29.10.2009 / 11:27

מדי ערב נמכרים כרטיסי טיסה ליום שלמחרת; ההנחות הן כ-50% ממחירי הכרטיסים הרגילים של החברה ואף מעבר



עונת הסתיו, עונה חלשה בתיירות היוצאת, מביאה לעלייה במכירה היומית של כרטיסי טיסה מוזלים של אל על מדי אחר צהרים לטיסה שלמחרת, דרך אתר הדקה ה-90 באינטרנט - כך עולה מנתוני החברה.



פילוח של חצי השנה הראשונה לשירות "ציפורי לילה בדקה ה-90" מראה כי היעדים המבוקשים ביותר במסגרת השירות הם: לונדון, בריסל (בעיקר לציבור הדתי) ובוקרשט, החביבה על חובבי הקזינו. גם כרטיסים לרומא ולמילאנו מאוד מבוקשים.



בשירות, שמוצע החל מחודש מאי בימים שני עד חמישי, נמכרים מדי ערב החל מהשעה 18:00 כרטיסי טיסה ליום שלמחרת בחברת אל על, כאשר ההנחות הממוצעות הן כ-50% ממחירי כרטיסי הטיסה הרגילים של החברה, ולעיתים אף מעבר לכך. מדי ערב נמכרים עשרות כרטיסים ליעדים שונים באירופה ומדי חודש נמכרים כך מאות כרטיסים.



בדקה ה-90 בדקו מי הם הלקוחות שרוכשים כרטיסים דרך ציפורי לילה, ומצאו שמדובר בעיקר בשתי קבוצות: הראשונה - בני 50 ומעלה שילדיהם בגרו, חלקם בפנסיה, חלקם כבר לא עובדים וחלקם עדיין בשוק העבודה ומנצלים חופשות מהעבודה לטיסות ספונטאניות לחו"ל. בחלק מהמקרים הם מדווחים שיש להם היכן ללון ביעדים בחו"ל. הקבוצה השנייה היא צעירים, בדרך כלל ללא עבודות קבועות מסודרות, או בין עבודות, עובדי משמרות, או משרות חלקיות. קבוצה זו רוכשת גם חדרי מלון בחו"ל במחירי הרגע האחרון, או מסתמכת על מלונות מזדמנים ביעד הנסיעה.



לחברת ה-90 יש הסכם בלעדיות עם אל על ובימים אלה נבדקות אפשרויות למבצעים דומים עם רשתות מלונות בארץ. זאת לאחר שבקיץ היו התפוסות במלונות גבוהות ולא הוצאו די חדרים למכירה ברגע האחרון.



חברת התיירות האינטרנטית גוליבר יוצאת במבצע מיוחד למוצאי שבתות. בחברה גילו שבשבת אנשים אוהבים מאד לגלוש באינטרנט ולחפש חבילות וטיסות, אך אינם עושים הזמנות ואילו במוצאי שבת, עושים שופינג באינטרנט. לכן יוצאת החברה במבצע מיוחד למוצ"ש בין השעות 20.00 לחצות, בהן היא מציעה מחירי מבצע מיוחדים. לדברי מנכ"ל גוליבר, אורי אלון, מדובר במוצרים לימים הקרובים, אך גם לטיולים מאורגנים בעוד שבועיים, כלומר, לא רק עיסקות של הרגע האחרון.



למשל, חבילות למוצ"ש הקרוב - טיסה ו-3 לילות במלון 3 כוכבים בפראג לסוף נובמבר - 292 דולר, במקום 369 דולר - הוזלה של 20%; חבילה דומה במלון בברצלונה באמצע נובמבר - 464 דולר במקום 576 דולר – הוזלה של 19%; חבילה לברלין ל-3 לילות 383 יורו במקום 452 יורו - הוזלה של 9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully