וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תרחיב את רשת התקשורת הלוויינית של קזחסטאן טלקום; שווי העסקה מוערך בכ-2-3 מ' ד'

ניר צליק

29.10.2009 / 16:47

הפתרון יאפשר תקשורת סלולרית באיזורים בהם לא היתה לכך כדאיות כלכלית בעבר



ממשיכה להרחיב את פעילותה בקזחסטאן. החברה תרחיב עבור קזחסטאן טלקום (kazakhtelecom), חברת התקשורת הגדולה במדינה ולקוחה ותיקה של גילת, את רשת התקשורת הלוויינית שפרסה עבורה בעבר כך שתכלול גם פתרון לשירותי תקשורת סלולרית. שווי העסקה מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-2-3 מיליון דולר.



הפתרון המשולב של גילת מסוג ה-skyabis יחד עם פתרון הip 3g של huawei יאפשר לקזחסטאן טלקום לספק שירותי תקשורת לאזורים בהם לא הייתה לכך כדאיות כלכלית בעבר. קזחסטאן טלקום תפרוס את רשת התקשורת הסלולרית בכ-36 אתרים (תחנות בסיס) כך שתושבים במקומות מרוחקים ייהנו משרותי טלפוניה והעברת נתונים (מידע) באיכות גבוה, בדומה לתושבים באזורים מפותחים יותר ברחבי המדינה.



מאז 1998 פורסת גילת את רשת ה-vsat עבור קזחסטאן טלקום, המספקת שירותי טלפוניה ואינטרנט בפס רחב עבור עסקים ואזרחים. חלק מפריסת הרשת מתבצע כמענה לדרישה לעמידה בתקן uso, ((universal service obligation אשר מחייב לספק טלפוניה ושירותי אינטרנט לקהילות באזורים מרוחקים של המדינה.



עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת בקזחסטאן עליה דיווחה גילת בחודש שעבר. אז הודיעה גילת כי התקינה בהצלחה רשת לוויין, המספקת שירותי אינטרנט בפס רחב עבור חברת הרכבות הלאומית בקזחסטאן, טמיר זולי. גילת נבחרה לפרוייקט על ידי טרנסטלקום, חברת תקשורת שבבעלות ממשלת קזחסטאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully