וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בלומברג: עובדי תעשיית הפיננסים צופים בונוסים זהים או גבוהים יותר השנה לעומת 2008

סוכנויות הידיעות

30.10.2009 / 12:24

אחד מכל עשרה נשאלים בסקר בלומברג העריך שיקבל השנה את הבונוס הגדול ביותר שקיבל עד כה



פוליטיקאים ואזרחים, בוושינגטון וברחבי ארה"ב, זועמים על הבונוסים הגדולים שקיבלו בכירי הבנקים. אך בעולם הפיננסים, מרבית הבכירים צופים כי הסכום הכולל של הבונוסים שישולם השנה יהיה זהה או גדול יותר משנה שעברה, לפי סקר בלומברג. אחד מכל עשרה נשאלים בסקר אמר כי יקבל השנה את הבונוס הגדול ביותר שקיבל עד כה.



שלושה מתוך חמישה משתתפים בסקר - שנערך בקרב אנליסטים, סוחרים ומנהלי קרנות המנויים לשירותי המידע הפיננסי של בלומברג - מאמינים שהבונוסים שלהם לשנת 2009 יהיו גבוהים יותר או ללא שינוי לעומת הבונוסים בשנת 2008. אחד מכל ארבעה נשאלים העריכו כי הבונוסים שלהם השנה יהיו נמוכים יותר מבשנה שעברה.



הנשאלים מאסיה היו הכי אופטימיים בנוגע לבונוסים שלהם, לפי הסקר. ברחבי העולם, מרבית הנשאלים היו ספקנים בנוגע לניסיונות הממשלות להגביל את הבונוסים. 51% אמרו כי הניסיונות להגביל את השכר יפגעו בחדשנות וביזמות. רק 38% אמרו כי לדעתם הגבלה ממשלתית על הבונוסים תסייע לפיקוח בלקיחת הסיכונים.



הסקר הרבעוני של בלומברג נערך בשש יבשות ובוצע בין התאריכים 23-27 באוקטובר. הוא מבוסס על ראיונות של 1,452 ממנויי בלומברג. טווח הטעיות של הסקר עומד על 2.6%.



דעת הנשאלים מגיעה בניגוד מוחלט לזעם הציבורי שהופנה כלפי בכירי החברות. ענקית הביטוח aig שילמה בונוסים למנהלי חטיבת המוצרים הפיננסים - החטיבה אשר הביאה להפסדים של 100 מיליארד דולר והובילה למתן סיוע מכספי משלמי המסים, שעד כה הסתכם ב-182 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully