וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר צפוי להפתח בירידות של עד 0.5%

יעל חלק

30.10.2009 / 14:03

הערב יתפרסמו דו"חותיהן של וושינגטון פוסט, שברון ויורונקסט



יום המסחר האחרון בשבוע בוול סטריט צפוי להפתח בירידות שערים קלות, בזמן שהמשקיעים ממתינים לפרסום שלל נתוני מאקרו ולהמשך פרסום הדו"חות הכספיים לאחר הראלי של אתמול.



אתמול הסתיים המסחר בוול סטריט בעליות שערים על רקע נתוני התמ"ג האמריקאי שעודדו את המשקיעים. דאו ג’ונס עלה ב-2.1% ל-9,962 נקודות, נאסד"ק הוסיף 1.8% ל-2,098 נקודות ו-s&p 500 התחזק ב-2.2% ל-1,066 נקודות. את העליות החדות שנרשמו אתמול בדאו ג'ונס הובילו בואינג, שברון, קטרפילר ו-hp.



בגזרת המאקרו - הערב צפויים להתפרסם נתוני ההכנסה וההוצאה האישית לחודש ספטמבר, מדד מנהלי הרכש של שיקאגו לחודש אוקטובר ומדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש אוקטובר.
עונת הדו"חות בעיצומה והערב יפורסמו דו"חותיהן של וושינגטון פוסט, שברון ויורונקסט.



אופיס דיפו, קמעונאית הציוד המשרדי השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה על הפסד רבעוני נמוך מהצפוי- החברה רשמה ברבעון השלישי הפסד של 413 מיליון דולר לעומת הפסד של 7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. מכירות החברה נפלו ב-17% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2008, והסתכמו ב-3.03 מיליארד דולר.



פרוקטר אנד גמבל (p&g), חברת מוצרי הצריכה הביתיים הגדולה בעולם, דיווחה על ירידה של 1% ברווחיה הרבעוניים. הרווח הנקי של החברה ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר הסתכם ב-3.31 מיליארד דולר, או 1.06 דולר למניה, לעומת 3.35 מיליארד דולר, או 1.03 דולר למניה, ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסותיה של פרוקטר אנד גמבל ירדו ב-6% והסתכמו ב-19.8 מיליארד דולר, בהתאם לציפיות אנליסטים.

פרייסליין, סוכנות הטיולים המקוונות, תסחר על רקע הידיעה כי תחליף את תאגיד schering-plough שנרכש על ידי מרק, במדד s&p500. טסרה טכנולוגיות, יצרנית השבבים, הודיעה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי לא יעלו על 62 מיליון דולר, זאת בניגוד להערכות מקדימות של האנליסטים שצפו כי הכנסותיה של החברה יסתכמו בכ-69 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully