וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי לאודר מנפצת את התחזיות: זינוק של 175% ברווח הרבעוני

סוכנויות הידיעות

30.10.2009 / 22:10

ענקית הקוסמטיקה שבשליטת משפחת לאודר רשמה רווח של 85 סנט למניה - 51 סנט מעל התחזיות



ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר (סימול el) שבשליטת משפחת לאודר דיווחה היום כי רווחיה ברבעון השלישי של השנה זינקו ב-175% הודות לצמצום הוצאותיה והשקת מוצרים חדשים. החברה גם העלתה את תחזית הרווח לשנת הכספים כולה, לאחר שתוצאותיה הרבעון עלו על התחזיות.



אסתי לאודר רשמה ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר, שהיה רבעון הכספים הראשון של החברה, רווח נקי של 140.7 מיליון דולר, או 71 סנט למניה, לעומת רווח של 51.1 מיליון דולר, או 26 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי הוצאות ארגון מחדש, רשמה החברה רווח של 85 סנט למניה - הרבה מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 34 סנט למניה.



מכירות אסתי לאודר בתקופה המדווחת הסתכמו ב-1.83 מיליארד דולר, ירידה של 4% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת ובהתאם לתחזיות האנליסטים.



החברה גם העלתה את תחזית הרווח לשנת הכספים המסתיימת בסוף יוני 2010 לרווח של 1.95-2.1 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח של 1.55-1.7 דולר למניה. תחזית האנליסטים היתה לרווח שנתי של 1.79 דולר למניה.



החברה נוסדה על ידי אסתי לאודר, אמו של המיליארדר רון לאודר אשר נפטרה בתחילת העשור. רון לאודר הוא מבעלי ערוץ 10, והבעלים של "אולפני הבירה", חברת המים נירוסופט, מפעלי חקלאות והיי-טק ועוד. כמו כן, הוא שימש כנשיא הקונגרס היהודי העולמי וכנשיא הקרן הקיימת בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully