וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אופיר אקוניס: לבטל את היטל הבצורת אם החורף יהיה גשום

צבי זרחיה

31.10.2009 / 20:57

חה"כ רונית תירוש מזמינה את הציבור להשתתף ביום ב' בדיון של ועדת הכספים בהיטל הבצורת



יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד), קורא לבטל את היטל הבצורת במידה שהחורף יהיה גשום. אקוניס אמר היום (שבת) כי "אם עונת הגשמים תסתיים כפי שהחלה וכמויות הגשם יהיו מעל הממוצע, על הממשלה לשקול את ביטולו של מס הבצורת ולהכניס שינויים ברפורמה במשק המים, שאושרה בממשלה הקודמת. בכל מקרה, השינויים צריכים להיעשות בחקיקה ועל פי הכללים הפרלמנטריים, ולא במרד מסים כפי שהציעו לאחרונה כמה ח"כים מקדימה".



ח"כ רונית תירוש (קדימה), שהציעה בשבוע שעבר להנהיג "מרד צרכנים" נגד תשלום היטל הבצורת, הודיעה שהיא מזמינה את הציבור להביא את חשבונות המים שקיבלו, להגיע לדיון הכנסת בנושא המים ולפגוש את האנשים שרוצים להשית עליהם את מס הבצורת". מחרתיים (יום שני) תתקיים ישיבה של ועדת הכספים בנושא ההעלאה בתעריפי המים. לקראת הישיבה יצאה ח"כ רונית תירוש בקריאה לציבור הרחב להגיע ולהשתתף בדיון.



תירוש אמרה כי "אני קוראת לציבור הרחב, שאלפים ממנו פנה בתקופה האחרונה אלי ואל חבריי וחרד להעלאה הדרמטית בתעריפי המים: בואו אל הכנסת. תהיו חלק מהדיון הציבורי החשוב הזה". ההגעה יכולה להתבצע ע"י שליחת בקשה לכתובת המייל של ח"כ תירוש בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully