חברת התוכנה CSG סיסטמס הודיעה היום על רכישת נכסי החיוב ותמיכת הלקוחות של ענקית ציוד התקשורת לוסנט בסכום של 300 מיליון דולר.
בנוסף, הסכימה הרוכשת לספק ללוסנט תוכנות לתמיכה וחיוב לקוחות עבור פתרונות הרשת שלה. דובר לוסנט, ביל פרייס: החברה החליטה להתמקד בעסקי הגרעין שלה - תשתית לרשתות - במקום שירותים משרדיים דוגמת חיוב ותמיכה.
כ-1,300 מעובדי לוסנט יושפעו מהמכירה. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2002.
לוסנט מכרה את נכסי החיוב ותמיכת הלקוחות ב-300 מיליון דולר
רונן סרברניק
24.12.2001 / 18:57
