וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסנט מכרה את נכסי החיוב ותמיכת הלקוחות ב-300 מיליון דולר

רונן סרברניק

24.12.2001 / 18:57

כ-1,300 מעובדי לוסנט יושפעו מהמכירה; בנוסף לתמורה הכספית תספק ללוסנט הרוכשת, חברת התוכנה CSG סיסטמס, תוכנות לתמיכה וחיוב לקוחות עבור פתרונות הרשת שלה



חברת התוכנה CSG סיסטמס הודיעה היום על רכישת נכסי החיוב ותמיכת הלקוחות של ענקית ציוד התקשורת לוסנט בסכום של 300 מיליון דולר.



בנוסף, הסכימה הרוכשת לספק ללוסנט תוכנות לתמיכה וחיוב לקוחות עבור פתרונות הרשת שלה. דובר לוסנט, ביל פרייס: החברה החליטה להתמקד בעסקי הגרעין שלה - תשתית לרשתות - במקום שירותים משרדיים דוגמת חיוב ותמיכה.



כ-1,300 מעובדי לוסנט יושפעו מהמכירה. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2002.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully