וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקווייז הוכתרה כחברת ההיי-טק הצומחת ביותר עם מכירות בקצב צמיחה של 4,709% ב-5 שנים

פז וייסמן

1.11.2009 / 12:45

הקלינטק ניצח את התקשורת, התוכנה והשבבים בתחום ה-Fast 50 של דלויט



חברת הסטארט-אפ אקווייז (aqwise) הוכתרה כחברת ההיי-טק הצומחת ביותר בתחרות ה-fast 50 של דלויט, עם מכירות בקצב צמיחה של 4,709% ב-5 שנים.



זו הפעם הראשונה שחברת היי-טק שאיננה מהתחומים המסורתיים כמו תוכנה תקשורת, ושבבים מצליחה לזכות במקום הראשון. למקום השני הגיעה חברת התוכנה רד בנד ושלישית דורגה חברת התוכנה אימפרבה שהוקמה על ידי שלמה קרמר. תחרות ה-fast 50 מדרגת מדי שנה את 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל. הכתרת הזוכות בתחרות התקיימה היום במוזיאון תל אביב לאמנות.



במקום ה-2 בדירוג ממוקמת חברת רד בנד, שזכתה במקום השמיני אשתקד ובמקום הרביעי בשנת 2007, ומציגה צמיחה של 4,336% ב-5 שנים. רד בנד עוסקת בתחום ניהול תוכנה ועדכון תוכנה דרך האוויר בטלפונים סלולריים. במקום ה-3 נמצאת חברת אימפרבה, שיזם ומוביל שלמה קרמר ממייסדי צ'ק פוינט, עם שיעור צמיחה של 3,375%. החברה מספקת פתרונות תוכנה לניטור פעילות משתמשי מערכות המידע בארגון כדי להגן על מידע קריטי בארגון מפני איומים חיצוניים ופנימיים.



מניתוח תוצאות הדירוג עולה כי 50 החברות שדורגו השנה צמחו ב-759% בממוצע ואילו ממוצע הצמיחה של עשר החברות המובילות בדירוג עומד על כ-2,430%. מבין 50 החברות המדורגות, 42 דורגו כבר בעבר ובכך הן מוכיחות התמדה בצמיחה לאורך זמן. מניתוח הדירוג עוד עולה כי כ-32% מהחברות ברשימת 50 החברות הצומחות ביותר נמנות עם מגזר התוכנה, 28% נמנות עם מגזר התקשורת ו-20% מהחברות המדורגות הן חברות מוליכים למחצה.



רו"ח יגאל בריטמן, יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב-דלויט בריטמן אלמגור זהר ויו"ר מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת בדלויט העולמית אמר: "תעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה נפגעה בצורה משמעותית בשנה האחרונה בשל המשבר הכלכלי. פגיעה זו משתקפת גם בשיעורי הצמיחה של החברות הזוכות בתחרות השנה. חברות אלה אמנם ממשיכות לצמוח בקצבים מרשימים, אך בקצבים איטיים יותר מאלה שהתרגלנו אליהם בשנים הקודמות. על אף שנדמה לכאורה כי המשבר ניצב מאחורינו, ביום שלאחר המשבר ניצבים בפני החברות הללו, כמו גם בפני כל חברה אחרת, אתגרים רבים. בין האתגרים הללו ניתן למנות את השינויים שחלו, ועוד יחולו בעתיד, במודלים העסקיים של חברות רבות במשק כמו גם את הצורך בשינוי תפקידיהם של המנהלים הבכירים בחברות תוך התאמתם למציאות החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully