וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סנדלינקס, שמעסיקה כ-15 עובדים, מפטרת את מרביתם

גיא גרימלנד

1.11.2009 / 13:23

החברה נותרה עם מספר עובדים בלבד וממתינה להשקעה חדשה מצד גופי השקעה חדשים



חברת סנדלינקס, שמפתחת מערכת rfid אקטיווי לניהול רשתי של נכסים, מפטרת את מרבית עובדיה ועומדת בפני גיוס הון חדש, כך נודע ל-themarker. החברה מעסיקה כיום כ-15 עובדים והודיעה למרביתם, מלבד מספר עובדים שהחברה מגדירה "מהותיים" להמשך דרכה, על פיטוריהם.



אלא שעדיין החברה לא נסגרת. בימים אלה סנדלינקס מנהלת מו"מ עם מספר גופים פיננסיים חדשים במטרה לקבל השקעה בחברה. חלק מבעלי המניות הקיימים יימחקו, ומבנה ההון של החברה ישתנה אם אכן תגיע ההשקעה החדשה. כרגע המצב הוא שהחברה מנהלת מו"מ עם אותם גופים, אך כפי שהגדיר זאת אחד הגורמים המעורים בפרטים, "עד שהכסף לא נמצא בבנק - שום דבר לא בטוח".



אותו גורם הוסיף: "שוק ההון התמוטט וחלק מההזמנות מצד הלקוחות הגדולים של החברה התעכבו. זה יצר פער בין כמה כסף שהחברה צריכה לבין מה מה שהגיע בפועל. לסנדלינקס יש מוצר עובד שנמכר. יש סיכוי גבוה שאם המשקיעים החדשים אכן יזרימו כסף לחברה, החברה שוב תגייס את העובדים".



את החברה הקימו ב-2005 ד"ר דני רפאלי, ד"ר גידי קפלן ואבי מנקס, שמשמש כמנכ"ל שלה. המשקיעים בחברה הם הקרנות ורטקס, סטייג' וואן, סטאר ונצ'רס ו-ups. לפי חברת המחקר ivc-online, בסנדלינקס הושקעו כ-5.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully