וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלעד עתרה לבג"ץ: דורשת מכרז מיידי לערוץ 10

אופיר בר-זהר

1.11.2009 / 19:51

מאשימה את מועצת הרשות השנייה כי "בלעה כל צפרדע" שהוגשה לה ולא בחלה להכשיר את "פעלולי" ערוץ 10



זכיינית ערוץ 2 לשעבר, טלעד, הגישה היום עתירה לבג"ץ נגד ערוץ 10, הרשות השנייה, מועצת הרשות השנייה, כנסת ישראל וכן שרי האוצר והתקשורת. בעתירה דרשה טלעד קיום מיידי של מכרז בערוץ 10.



בעתירה שמשתרעת על פני 52 עמודים מסבירה טלעד מדוע היא דורשת יציאה למכרז כאשר היא מסתמכת על "3 ראשים" עיקריים (לדבריה). את "הראש הראשון" מציגה טלעד כ"ישראבלוף – ללכת בלי ולהרגיש עם", ובו היא טוענת כי למראית עין הוחלט על פרסום מכרז אבל בד בבד בוצעו פעולות לטרפדו ולהשאיר הזיכיון בידי ישראל 10. טלעד מאשימה את מועצת הרשות השנייה כי "בלעה כל צפרדע" שהוגשה לה ולא בחלה להכשיר את "תעלולי ופעלולי" ערוץ 10.



"הראש השני" לעתירה לפי טלעד הוא סכום בגובה 4 מיליון שקל אשר שולם על ידי טלעד כדמי זיכיון לרשות בתקופה שבה ערוץ 10 לא שילם את דמי זיכיונו, וכי סכום זה, אשר שימש לתפעול הרשות, צריך להיות מוחזר לטלעד, דבר המתעכב כבר כמה שנים. "ראש שלישי" הוא דרישתה של טלעד כי יוחזרו לה ערבויות שנתנה כבטוחה להשקעה בקולנוע וטרם הוחזרו לה, בעוד ערוץ 10 לא השקיע בקולנוע בכל תקופת קיומו.



טלעד דורשת בעתירה כי יינתן צו ביניים דחוף המורה להחזיר לה את כספה ולפרסם מכרז חדש, זאת בהיעדר שום טיעון לטעמה אשר מאפשר דחיית פרסום המכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully