וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת אלשיך מינתה מפרק זמני לחברת אסיף שנקלעה לחובות בסך 30 מיליון שקל

הילה רז

1.11.2009 / 20:03

השופטת הסמיכה את קאופמן לנהל את נכסי אסיף כעסק חי על מנת למכור את פעילותה ולהגיש לה דו"ח תוך 14 יום



השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב מינתה היום את עו"ד ערן קאופמן כמפרק זמני של חברת אסיף, המשווקת תוצרת חקלאית. לפני כשבוע הגישו אסיף וחברת מרינה פטריות הגליל, נושה של אסיף ב-2.5 מיליון שקל, בקשה בהסכמה ביניהן למינוי מפרק זמני לחברת אסיף לאחר שנקלעה לחובות המוערכים ב-30 מיליון שקל.



השופטת הבהירה כבר בפתיחת הדיון כי יש למנות מפרק זמני לאסיף, אך לדבריה מאחר שהבקשה הוגשה יחדיו על ידי החברה ונושה שלה "נותרו בלבי ספקות מסוימים לגבי מהותה של בקשת הפירוק באופן שנראה לי כי אין למנות את מי שהבקשה מבקשת כמפרק הזמני".



השופטת הסמיכה את קאופמן לנהל את נכסי אסיף כעסק חי על מנת למכור את פעילותה ולהגיש לה דו"ח תוך 14 יום.



אסיף, בבעלות אייל ישראלי, פועלת ממושב ינוב שבשרון ופעילה בשוק מזה 17 שנה. עיקר פעילותה במשאיות חלוקה של החברה שמפיצות תוצרת חקלאית אצל ירקנים, מרכולים ומסעדות. במהלך הדיון הוברר כי לחברה כ-70 עובדים, להם החברה חייבת עשרות אלפי שקלים. בנוסף, החברה חייבת לבנקים מרכנתיל דיסקונט, הפועלים, איגוד ומזרחי טפחות כ-15 מיליון שקל יחדיו. אסיף חייבת לקבוצת ספקים חקלאיים המיוצגת על ידי עו"ד גיורא רובננקו מעל עשרה מיליון שקל.

בבקשת הפירוק הסבירה החברה, באמצעות עו"ד אהוד גינדס ממשרד גינדס, גולדבלט, יריב, כי בשנים האחרונות נפגע תזרים המזומנים שלה, בשל השקעות גדולות במיזמים חקלאיים שירדו לטמיון, השקעות ברכישת מתחרים והוצאות מימון גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully