וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביומד ניטסטיץ' גייסה מיליון דולר מקרן ההשקעות של מדינת וירג'יניה

פז וייסמן

2.11.2009 / 12:18

ניטסטיץ' פיתחה מכשיר רפואי המבצע תפירה פנימית אוטומטית בניתוחים; החברה גייסה עד היום כ-7.15 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ ניטסטיץ' (neatstich), חברת פורטפוליו (29.28%) של חממת קסניה מקרית גת, גייסה כ-1 מיליון דולר, עם אפשרות לגיוס של עוד חצי מיליון דולר, מקרן ההשקעות של מדינת וירג'יניה (vlsi (virginia life science investments ומחחמת קסניה. בנוסף חתמה ניטסטיץ' על הסכם שיווק והפצה עם חברת vbcc, חברת בת של קרן ההשקעות של וירג'יניה. הגיוס הנוכחי מגיע כחצי שנה לאחר שגייסה החברה כ-3 מיליון דולר, בסוף חודש פברואר.



ניטסטיץ' פיתחה מכשיר רפואי המבצע תפירה פנימית אוטומטית של החלק הפנימי של דופן הבטן בניתוחים לפרוסקופים. בימים אלה מבוצעים ניתוחים במספר מרכזים רפואיים מובילים בארצות הברית, לאוואלואציה של המוצר, בהמשך לניתוחים להערכה ראשונית של המוצר שהצביעו על הצלחה רבה.



במסגרת ההסכם התחייבו קסניה וקרן vlsi להשקיע בניטסטיץ' סכום של מיליון דולר בדרך של הלוואה הניתנת להמרה למניות ניטסטיץ'. קסניה התחייבה להשקיע סכום של 500 אלף דולר, מתוכו כבר הועבר לחברה סכום של 200 אלף דולר. בנוסף, ההסכם מאפשר הצטרפות של משקיעים נוספים להשקעה בסכום של עד 500 אלף דולר כולל אפשרות הגדלה ל-vlsi. משקיעים נוספים בסיבוב צפויים להיות בעלי מניות קיימים אחרים וכן משקיעים חיצוניים נוספים. כך שבסופו של תהליך סבב הגיוס יכול להגיע לכדי 1.5 מיליון דולר.



בנוסף חתמה ניטסטיץ' על הסכם שווק והפצה עם חברת vbcc, חברה בת של vlsi, המתמחה בהחדרה, שיווק והפצה של מוצרי מכשור רפואי בשוק האמריקאי. במסגרת ההסכם תסייע vbcc לניטסטיץ בחדירה ובהפצת המוצר לשוק האמריקאי וכן תרכז עבורה את פעילות השיווק והמכירות בארצות הברית.
לפי נתוני ivc-online ניטסטיץ' הוקמה בשנת 2003 בידי ד"ר אסף דקל ודביר קרן, מנכ"ל החברה הוא ד"ר ברוך מרגנית. עוד ידוע כי החברה גייסה עד היום כ-7.15 מיליון דולר, כולל סבב הגיוס הנוכחי, מהמשקיעים אבי ליאור, ד"ר בארי סלקי, חממת קסניה וממשקיעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully