וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחה אחת - 52 אלף דולר

אשר שכטר

2.11.2009 / 23:40

המיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ' היה רעב: בערב אחד במסעדת נלו'ס הניו-יורקית הוציא הבעלים של צ'לסי 40,000 דולר על יין ואלכוהול, ירד על עגל, טראפלים ופילה מיניון ולא שכח להשאיר גם טיפ נדיב במיוחד

המיליארדר הרוסי-יהודי רומן אברמוביץ', בעל מועדון הכדורגל צ'לסי, השאיר שלשום לא פחות מ-52 אלף דולר במסעדת נלו'ס הניו יורקית, בה ערך סעודה מפוארת במיוחד לעצמו, לזוגתו ולחבריו.

אברמוביץ', השוהה בביקור בניו יורק, ישב לארוחה במסעדת נלו'ס - מהמסעדות האיטלקיות היוקרתיות באפר איסט סייד - יחד עם חברתו דריה ז'וקובה, בנו ארקדי ומספר עמיתים עסקיים. במהלך הארוחה, הוציא אברמוביץ' יותר מ-40 אלף דולר על מספר בקבוקי יין, כמו גם וויסקי ג'וני ווקר בלו לייבל.

מה אוכלים בסכום הזה: טראפלים, עגל, פילה מיניון, פסטות ופירות ים. לקינוח, אכלו טירמיסו. לדברי מלצרים במסעדה, את היין שלא הספיקו לשתות חלקו הנוכחים עם סועדים אחרים במקום.

בסוף הסעודה, קיבל אברמוביץ' חשבון של 47,221 דולר. לפי בלוג הרכילות tmz, הוא גם השאיר במקום טיפ של 5,000 דולר, למרות שהשירות כבר היה כלול במחיר. "כולנו קפצנו משמחה במטבח אחרי שהוא עזב. הטיפ היה מעולה, בהתחשב בזמן הקצר שהוא בילה במסעדה", אמר אחד המלצרים במסעדה ל"דיילי מייל". דוברו של אברמוביץ' אישר כי המיליארדר ופמלייתו אכלו במקום, אך הכחיש כי מחיר הארוחה היה כה גבוה ואמר כי החשבונית שפורסמה בצהובוני בריטניה ובבלוגים באינטרנט היא לא החשבון שקיבל אברמוביץ', אלא חשבונו של סועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully