וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן RBC: אמדוקס ממוצבת היטב בכדי להנות מההתרחבות המחודשת של התעשייה

TheMarker Online

2.11.2009 / 15:12

בבית ההשקעות שומרים על דירוג "תשואת יתר" ומחיר יעד של 30 דולר



דניאל מרון, אנליסט ראשי ב-rbc: "אנו מאמינים כי טון העסקים בתחום תוכנה לספקיות תקשורת משתפר בהדרגה, גם אם יחלוף עוד זמן מסויים עד שהדבר יבוא לידי ביטוי בתוצאותיה של אמדוקס".



בבית ההשקעות חוזים כי תוצאותיה של לרבעון הפיסקלי הרביעי של שנת 2009 (רבעון ספטמבר עליו תדווח אמדוקס ביום רביעי בלילה) יעלו בקנה אחד עם הערכותיהם וכי החברה תספק הנחיות לרבעון הבא אשר יצביעו על רמת מכירות דומה או מעט למטה מכך.



לדעת rbc, אמדוקס תרגיש צמיחה מחודשת בשורת ההכנסות ברבעון השני הפיסקלי של שנת 2010 (רבעון מרץ) וכי לאור השנה המאתגרת שעברה עליה, תוכל להציג גידול יפה שנה על שנה.



"בטחוננו ביסודות העסקיים של אמדוקס הולך וגובר, ובהתבסס על שיחותינו עם ספקיות תקשורת אנו מאמינים כי אמדוקס ממוצבת היטב בכדי להנות מההתרחבות המחודשת של התעשייה אשר יתורגמו לרווחיות משופרת", אומר מרון.



אמנם, מגמות אלו כבר מגולמות במידת מה בהערכת השווי של אמדוקס שכן הסנטימנט כלפי המניה השתפר מאוד לאחרונה.



עם זאת, אמדוקס עדיין נסחרת במכפיל רווח של 12 על הערכות הרווח למניה של rbc לשנת 2010, או במכפיל 10 בניטרול המזומן, וזאת בדיסקאונט לחברות דומות הנסחרות במכפיל 14.



ב-rbc שומרים על דירוג "תשואת יתר" ומחיר יעד של 30 דולר שכן הצפי מתחיל להתבהר ואמדוקס נותרת בעיני בית ההשקעות מניית ערך איכותית עם זרזים פוטנציאללים ברבעונים בקרובים בדמות מומנטום עסקי משופר אשר עדיין מאפשר להערכותיהם אפסייד מסויים למחיר המניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully