וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובה חזרה לרווחיות תפעולית ברבעון השלישי על רקע עלייה של 29% בהכנסות ל-11.4 מיליון דולר

ניר צליק

3.11.2009 / 9:29

הרווח התפעולי עמד על 1.5 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל



מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת התהליכים בשוק השבבים, סיכמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 11.4 מיליון דולר, עלייה של 64% לעומת הרבעון הקודם, בו היו ההכנסות כ-7 מיליון דולר, ועלייה של 29% לעומת הרבעון המקביל, בו היו ההכנסות 8.8 מיליון דולר.



הרווח הגולמי עמד על 5.5 מיליון דולר, לעומת רווח גולמי של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ורווח גולמי של 2.8 מיליון דולר ברבעון הקודם. שולי הרווח הגולמי עמדו על 48% לעומת שולי רווח גולמי של 41% ברבעון הקודם ושולי רווח גולמי של 24% ברבעון המקביל.



הוצאות התפעול ברבעון השלישי עמדו על 4 מיליון דולר, ירידה של 14.9% בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר המקביל, ועלייה של 33% לעומת הוצאות התפעול ברבעון הקודם, שעמדו על 3 מיליון דולר ברבעון. על רקע העלייה בהכנסות, הצליחה החברה לחזור לרווחיות תפעולית, כאשר היא רשמה רווח תפעולי של 1.5 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל והפסד תפעולי של 137 אלף דולר ברבעון הקודם.



בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 1.7 מיליון דולר או 8 סנטים למניה, בהשוואה להפסד נקי של 2.6 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל והפסד נקי של 100 אלף דולר ברבעון הקודם. בניכוי תגמולי מניות ומחיקות, סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 1.8 מיליון דולר או 9 סנטים למניה בהשוואה להפסד של 1.7 מיליון דולר או 9 סנטים למניה ברבעון המקביל ולתוצאות מאוזנות ברבעון הקודם.



"כצפוי, תוצאות הרבעון השלישי מצביעות על שיפור ניכר ומהפך אמיתי בהשוואה לרבעון השלישי של השנה הקודמת", אמר גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה. "הכפלנו את הרווח הגולמי ודיווחנו על תפנית של למעלה מ-4 מיליון דולר מהפסד נקי של 2.6 מליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2008 לרווח נקי של 1.7 מליון דולר ברבעון השלישי של 2009, על הכנסות שגדלו ב-29%. בנוסף, דפוסי ההזמנות נותרו חזקים, ואנו צופים כי מגמה זו תימשך".



"בהסתכלות קדימה, פתרונות המטרולוגיה העצמאיים והמשולבים שלנו ממוצבים היטב להמשך צמיחה, מאחר והם מאפשרים מעבר יעיל לטכנולוגיות מתקדמות, תוך המשך השימוש בציוד הייצור שכבר קיים במפעלים. סימן חיובי נוסף הוא שלאחרונה התחלנו לקבל הזמנות הקשורות להרחבת קיבולת הייצור, תהליך שמונע על ידי הגדלת הביקוש לשבבים עבור מחשבים ניידים כגון netbooks וכאלה המשתלבים בטלפונים סלולריים מתקדמים. בשל הצמיחה המשמעותית שאנו ממשיכים לראות בהזמנות, אנו צופים להמשיך ולהראות תוצאות כספיות חזקות ברבעונים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully