וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל מכסים את בזק לקראת הדו"חות בהמלצת החזק במחיר של יעד של 8.6 שקל

TheMarker Online

3.11.2009 / 11:18

אמיר אדר: "המהלך החשבונאי הצפוי ב-yes אשר עליו הוחלט טרום החלפת הבעלות עשוי לסנדל את קבוצת יורוקום בבואה לעסוק בסוגיה זו"



תפרסם את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2009 ביום ה' הקרוב ה-5/11/09. שיחת ועידה מתוכננת להתקיים בשעות אחר הצהריים ולאחריה כנס משקיעים.







אמיר אדר מנהל מחלקת מחקר ה-sell side במגדל שוקי הון: "אנו צופים לתוצאות טובות וזאת כהמשך ישיר למגמה המאפיינת את שוק התקשורת ברבעונים האחרונים".



במגדל סבורים כי החשיבות העיקרית בדו"ח הנה בקריאת הכיוון לתוצאות החברות בשוק התקשורת שכן הפעם משקלן של התוצאות הרבעון לחברה נמוך יחסית וזאת לאור עסקת העברת השליטה בה.



בזק נייח - במגדל צופים לשחיקה קלה בהכנסות של כ-2.5% ולשיפור של כ-3% ב-ebitda.



ההתייעלות בחברה צפויה להימשך ולהערכת האנליסטים של מגדל שוקי הון החיסכון בהוצאות התפעול והשכר בנטרול קישוריות יסתכם בכ-67 מיליון שקל. נקודה למעקב הנה שחיקת הקווים של החברה וזאת במיוחד לאור החולשה היחסית שהפגינה hot ברבעון הקודם, להערכת מגדל שוקי הון, תאבד בזק כ-34 אלף קווים.



פלאפון - במגדל צופים לרבעון טוב המשקף את המשך חדירת מכשירי ה-hspa בקרב לקוחות המפעילה. כזכור, ברבעון הקודם חברת הבת לא סבסדה מכשירים וזאת בתמורה לחבילות בעלות תעריפים נמוכים יחסית (אשר יבואו לידי ביטוי בשנה הבאה), אנו נראה האם מהלך זה ממשיך גם ברבעון הנוכחי או שמא חל שינוי במדיניות (בין היתר על רקע כניסתו הצפויה של האייפון).



מבחינת נתונים תפעוליים, במגדל מניחים גידול של כ-22 אלף מנויים, ירידה ב-mou של כ-4% בלבד כך שה-arpu יעמוד על כ-132 שקל. מבחינת ה-ebitda, מניחים שיפור של כ-12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שוב בעיקר לאור מדיניות תעריף החבילות.



yes - "איננו סבורים כי נראה את השפעתו של המפעיל הטריסטריאלי אולם כן נחוש בהתמקדות מחדש של המתחרה hot בתחום הטלוויזיה. אנו סבורים כי החברה תציג גידול של כאלפיים לקוחות וכן arpu של 233 שקל. אלו יביאו לצמיחה של כ-5% במכירות. מבחינת ebitda אנו צופים לכ-115 מיליון שקל המשקפים שיעור של כ-30.6%, אומר אדר.



בזק בינלאומי - במגדל שוקי הון מצפים לתוצאות טובות אשר יסמנו את הרף למתחרותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully