וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן המניות הטובה מתחילת השנה: רמקו מניות יתר עם תשואה של 197%

יעל חלק

3.11.2009 / 12:55

קרן המניות הגרועה ביותר מתחילת השנה: מנורה ת"א 25 בינארית עם תשואה של 25%



קרנות הנאמנות המתמחות במניות ישראליות בלטו לטובה בחודש אוקטובר, לעומתן בלטו לרעה קרנות המניות המתמחות בחו"ל במהלך החודש האחרון, כך עולה מסקירה של רוני אפטר ממיטב בית השקעות.



תעשיית קרנות הנאמנות השיגה למשקיעים תשואה חיובית משוקללת של 0.8% באוקטובר. מתחילת השנה השיגה תעשיית קרנות הנאמנות תשואה חיובית משוקללת של 12.5%. הקרנות המנייתיות, בדגש על קרנות המתמחות במניות נדל"ן, יתר ותל אביב 75, בלטו לטובה. בלטו לרעה הקרנות המתמחות בדולר וכן קרנות המתמחות במניות יפן.



קרן רמקו מניות יתר השיגה את התשואה הגבוהה ביותר מבין הקרנות המנייתיות מתחילת מתחילת 2009- תשואה של 197%. אחריה, קרן המניות אי.בי.אי יתר השיגה תשואה של 190% מתחילת השנה וקרן מנורה מבטחים ת"א 100 אגרסיבית השיגה תשואה של 176% מתחילת השנה.



לעומתן, הקרנות המנייתיות שמציגות את הביצועים הגרועים ביותר מתחילת השנה הן קרן מנורה מבטחים ת"א 25 בינארית שהשיגה תשואה של 25%, קרן אקסלנס מעו"ף דפנסיבית, שהשיגה תשואה של 37% והקרן תטא מניות ת"א 25 שהשיגה תשואה של 39.5% מתחילת 2009.

מבין הקרנות המניינתיות בחו"ל השיגה קרן אי.בי.אי מניות חו"ל את התשואה הגבוהה ביותר מתחילת השנה- 81%. לעומתה, קרן ישיר פוקוס עולמי 30 הציגה את התשואה הנמוכה ביותר מאז תחילת השנה - 13%.



את התשואה הגבוהה ביותר מתחילת השנה בקרנות הכספיות השיגה הקרן אקסלנס פצ"מ יורו, עם תשואה של 5.5% מתחילת השנה. הקרן הכספית שהשיגה את התשואה הנמוכה ביותר מתחילת השנה היא אקסלנס כספית דולרית שהציגה תשואה שלילית של 2.7%.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully