וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח התפעולי של וואלה צמח ב-12.5% והסתכם ב-7 מיליון שקל ברבעון השלישי

יעל חלק

3.11.2009 / 13:06

הרווח הנקי הסתכם ב-5 מיליון שקל לעומת 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל



חברת האינטרנט מסכמת היום רבעון שלישי של צמיחה: החברה מציגה גידול בהכנסות ל-36 מיליון שקל, צמיחה של 12.5% ברווח התפעולי שהסתכם ב-7 מיליון שקל ברבעון השלישי. בשורה התחתונה מציגה החברה רווח נקי של 5 מיליון שקל, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל. תזרים המזומנים של החברה גדל אף הוא והסתכם ב-11.5 מיליון שקל בתקופת הדו"ח.



וואלה היא חברת אינטרנט העוסקת בניהול שירותים ומדיה. החברה מפעילה את אתר וואלה ומפעילה את אתר המסחר האלקטרוני וואלה שופס. בנוסף, וואלה מחזיקה באמצעות שופמיינד בוואלה טורס, העוסקת במסחר אלקטרוני של טיסות וחבילות נופש ובוואלה pay העוסקת במימון בדרך של ניכיון כרטיסי אשראי.



הכנסות וואלה ברבעון השלישי הסתכמו ב-36 מיליון שקל, ובתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-97.5 מיליון שקל (עלייה של 18% לעומת התקופה המקבילה). הגידול בהכנסות נובע מגידול בתקציבי פרסום המופנים לאינטרנט ומהתרחבות מגוון מוצרי הפרסום שמציעה החברה.



החברה הצליחה להעביר את הגידול בהכנסות אל שורת הרווח התפעולי, שהסתכם ב-7 מיליון שקל- גידול של 12.5% לעומת התקופה המקבילה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח התפעולי ב-20.2 מיליון שקל, צמיחה של 21% לעומת התקופה המקבילה.



בוואלה מתייחסים למשבר הכלכלי וכותבים כי למשבר עלולה להיות השפעה שלילית על היקפי תקציבי הפרסום ועל תחום הסחר האלקטרוני. לצד החשש מפגיעה בעוגת הפרסום הכללית, יש אפשרות שנתח התקציבים המופנים לפרסום באינרנט יעלה בהשוואה למדיות אחרות לאור האפקטיביות של הפרסום באינטרנט.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully