וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוטריקים לעזרת ויאקום: עלייה של 15% ברווחים ל-463 מיליון דולר, הודות להצלחה בקולנוע וקיצוצים

רויטרס

3.11.2009 / 17:57

הכנסות החברה ירדו ב-3% והסתכמו ב-3.32 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות האנליטים



ענקית המדיה האמריקאית ויאקום, הבעלים של אולפני פרמאונט, בין היתר, דיווחה על עלייה של 15% ברווח הנקי ל-463 מיליון דולר, גבוה מתחזיות האנליסטים. הרווח הושג הודות להצלחות בקולנוע ומשחק "הביטלס" החדש.



ויאקום נהנתה מהצלחתם של סרטי המשך כמו "הרובוטריקים" ו"gi ג'ו" בקופות הקולנוע, שפיצו על חולשה בתחום הפרסום. עם זאת, הכנסותיה של ויאקום נחלשו ב-3% והסתכמו ב-3.32 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות האנליטים. חלק בלתי מבוטל מהגידול ברווח נרשם הודות לקיצוצים בעלויות שביצעה החברה. ויאקום הצליחה לקצץ 7% מעלויותיה, לסך של 2.53 מיליארד דולר ברבעון.



ויאקום, המחזיקה גם בערוצי mtv וקומדי סנטרל, אינה תלויה בהכנסות מפרסום במידה רבה כמו החברה האחות שלה, cbs, אך 30% מהכנסותיה מגיעים מפרסום. ברבעון השלישי, ההכנסות מפרסום של ויאקום בארה"ב נחלשו ב-4%, ואילו ההכנסות מפרסום מחוץ לארה"ב נחלשו ב-5%.



מכירות הדי.וי.די של ויאקום נחלשו בצורה חדה, וגררו את הכנסות חטיבת הבידור הביתי לירידה של 21%. חטיבת הקולנוע של ויאקום דווקא התחזקה בחודשי הקיץ, עם עלייה של 16% בהכנסותיה העולמיות. החברה גם דיווחה על מכירות טובות של משחק "רוק בנד: "הביטלס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully