וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין שגייס מיליוני דולרים עבור פוליטיקאים רבים בארה"ב הואשם בגניבת 500 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

4.11.2009 / 12:51

סקוט רוטשטיין פוטר מתפקיד מנכ"ל חברת עריכת הדין שסייע להקים, לאחר שנחשד כי גנב מיליוני ד' ממשקיעים



עורך דין מדרום פלורידה, אשר גייס מיליוני דולרים עבור פוליטיקאים רבים בארה"ב והתחכך בספורטאים וידוענים רבים, פוטר מחברת עריכת הדין אותה סייע להקים. הפיטורים באו בעקבות חשדות של שותפו, של המשקיעים ושל התביעה בארה"ב כי הוא ביצע הונאה.



סקוט רוטשטיין, בן ה-47, פוטר מתפקיד מנכ"ל חברת רוטשטיין רוזנפלד אדלר והוצא מהחברה, בעקבות קביעת בית המשפט של מחוז ברווארד ג'פרי סטרי. החברה תבעה את רוטשטיין וביקשה מבית המשפט למנות כונס נכסים. השופט הסכים לבקשת החברה ואמר כי "לעת עתה, רוטשטיין וויתר על סמכויותיו".



"אני מרגיש שבגדו בי. הוא לא צריך היה לעשות את זה, הוא היה עורך דין מצוין, לעזאזל", אמר השותף רוזנפלד. חברת המשפטים גילתה בשבוע שעבר כי רוטשטיין לכאורה גנב מיליוני דולרים מעסק צדדי שעיקרו בהסדרים משפטיים - כך אמר קנדל קופי, עורך הדין המייצג את החברה, לבלומברג. לפי החשדות, רוטשטיין מכר למשקיעים את הזכויות לקבל כספים מהסדרים משפטיים.



רוטשטיין מכר למשקיעים השקעות בתביעות בנושאי אפלייה על רקע מיני ובתביעות אשר נידונו באופן חשאי. הלקוחות היו מוכנים לקבל בהסדר פחות ממה שדרשו בתביעה, בגלל שהם היו צריכים את הכסף באופן מיידי - כך אמר רוטשטיין למשקיעים. רוטשטיין אמר למשקיעים כי החברה שלו מוכנה לנבור בפחי זבל כדי להוכיח אפליה במקום עבודה, לפי בלומברג.



חקירה של חברת רוטשטיין רונשטיין גילתה כי הוא מכר את הזכויות לקבלת כספים מהסדרים לא קיימים. רוזנפלד אמר כי חשבון נאמנות שהוקם על ידי רוטשטיין, ששוויו נאמד בכ-500 מיליון דולר ב-23 באוקטובר, היה ריק שבוע לאחר מכן.



רוטשטיין נוהג במכוניות יוקרתיות, בבעלותו שלושה בתים ובחודש אוגוסט הוא רכש לעצמו אחוזה שהיתה שייכת לג'יאני ורסצ'ה, בסאות' ביץ' שבפלורידה. בבעלותו גם יאכטה ושירותי אבטחה 24 שעות בביתו. רוטשטיין שב אתמול מביקור במרוקו לארה"ב. מוקדם יותר העביר 16 מיליון דולר למרוקו, לפי החקירה.



חברת רוטשטיין רוזנפלד דיווחה כי המשקיעים שהפכו לקורבנות ההונאה לא היו לקוחות של חברת עריכת הדין. "רוטשטיין נתן כסף לכולם - לפוליטיקאים ולפוליטיקאים לשעבר", אמר עורך הדין גריי טש לבלומברג. לדבריו, "הוא היה חבר של ישו ושל כל פוליטיקאי שיכול היה למצוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully