וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור מכרה מניות קרדיט סוויס ברווח נוסף של 154 מיליון שקל ורכשה מניות קרדיט בעוד 610 מיליון שקל

טל לוי

4.11.2009 / 12:56

בסך הכל, רשמה כור רווח מצטבר של 3.2 מיליארד שקל עבור קנייה ומכירה של מניות הבנק השווייצי



חברת שבשליטת אי.די.בי שוב רושמת רווח עבור קנייה ומכירה של מניות קרדיט סוויס: כור הודיע כי תרשום רווח נוסף של 154 מיליון שקל עבור מכירת מניות הבנק השווייצי שביצעה בשבועות האחרונים. בסך הכל מציגה כור רווח מצטבר של 3.20 מיליארד שקל בעקבות קנייה ומכירה של מניות קרדיט – מתוך כך 251 מיליון שקל יירשמו ברבעון הרביעי של 2009.



בעקבות רכישת מניות בימים האחרונים הגדילה החברה את אחזקתה בקרדיט סוויס וכעת היא מחזיקה כ-22.49 מיליון מניות של קרדיט סוויס המהוות כ-1.90% מהון המניות של הבנק, בסכום השקעה מצטבר של כ-4.04 מיליארד שקל.



לפני חודש דיווחה כור כי סכום ההשקעה המצטבר בקרדיט סוויס עומד על 3.43 מיליארד שקל, שהם 1.71% מהחברה, ופירוש הדבר כי בחודש האחרון רכשה כור עוד 0.19% ממניות קרדיט תמורת 610 מיליון שקל.



הרווח הגלום לחברה, נכון למועד דו"ח זה על פי מחיר הסגירה האחרון בבורסת ניו יורק, בגין יתרת השקעתה בקרדיט סוויס (הפער בין שווי מניות קרדיט סוויס שהיא מחזיקה, לפי מחירן בבורסה שהינו כ-4.62 מיליארד שקל לבין עלותן המקורית של מניות אלה) כאמור עומד על כ-578 מיליון שקל.



כור מציינת כי מסגרת ההשקעה במניות קרדיט סוויס, כפי שאושרה על ידי דירקטוריון החברה, הינה בהיקף השקעה כולל של עד 6 מיליארד שקל, ובכוונת החברה להמשיך בביצוע ההשקעה, תוך ניצול הזדמנויות רכישה ומכירה, בשים לב למצב השווקים ולהערכות החברה מעת לעת, ומתוך מגמה להיות בעלת מניות משמעותית בקרדיט סוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully