וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה נרחבת בשירות בלקברי ברשת סלקום

אמיתי זיו

4.11.2009 / 13:04

מקור התקלה הוא לא בסלקום אלא ב-RIM, החברה הקנדית אשר מספקת את השירות ואת מכשירי הבלקברי



לקוחות רשת סלקום בעלי בלקברי מדווחים כי ב-12 השעות האחרונות הם סובלים מקשיים לעשות שימוש בשירות הדואר האלקטרוני של המכשיר, הן בשליחה והן בקבלה של דוא"ל. מבירור של themarker עולה כי מדובר בשתי תקלות מצטברות, אחת אתמול בערב, והשנייה הבוקר. בשעות האחרונה התקלה נפתרה והשירות חזר לפעול.



מקור התקלה הוא לא בסלקום אלא ב-rim, החברה הקנדית אשר מספקת את השירות ואת מכשירי הבלקברי. החברה אף הוציאה מכתב לסלקום בו היא מתנצלת בפני סלקום ובפני לקוחותיה על התקלה.



שירות בלקברי נמכר בצמוד לדגמים שונים של מכשירי החברה ובארץ משווקים כעת דגמי ה-curve וה- bold של החברה, על ידי שלוש מפעילות הסלולר. השירות מאפשר ללקוח לקבל בדחיפה ובאופן מיידי דואר אלקטרוני, טכנולוגיה המכונה push-mail. באותה מידה יכול הלקוח לשלוח מיילים מהמכשיר במהירות היות שמרבית מכשירי בלקברי מצוידים במקלדת מלאה והם מחוברים ישירות לשרת האימייל הארגוני של החברה.



שירות בלקברי אינו זול – למשל, לקוח פרטי בסלקום ישלם עליו 188 שקל לחודש. מכשירי הבלקברי פופולאריים בארץ ובעולם בקרב דרגי הנהלה. בספטמבר השנה אירעה תקלה אחרת כאשר מכשירי הבלקברי בישראל לא הכירו את שינוי השעון לזמן חורף.

מסלקום נמסר בתגובה: בעקבות תקלה של בלקברי העולמית חלק מהלקוחות חוו קושי בשירות לפרק זמן קצר, נציין כי השירות מתנהל כסדרו כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully