וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחה בציפייה להחלטת הריבית של הבנק הפדרלי

ניר צליק

4.11.2009 / 14:06

אלווריון, אודיוקודס וקומטאץ' ייסחרו על רקע דו"חותיהן



החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחת המסחר בציפייה להחלטת הריבית של הבנק הפדרלי.



אמש הסתיים המסחר במגמה מעורבת. דאו ג'ונס נחלש ב-0.2% ל-9,772 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.4% ל-2,057 נקודות ו-s&p 500 התחזק ב-0.2% ל-1,045 נקודות.



בזירת המקרו, המשקיעים ממתינים להחלטת הריבית של הבנק הפדרלי שתתפרסם בתום ישיבת המדיניות המוניטרית בת היומיים. האנליסטים חוזים כי הבנק יחליט להותיר את הריבית הנוכחית על כנה, ברמה של 0-0.25%.



עוד בזירת המקרו, יפורסמו דו"ח התעסוקה של adp וסקר מכון האספקה למגזר הלא יצרני, כאשר האנליסטים חוזים קריאה של 51.6 נקודות לחודש אוקטובר ביחס לקריאה של 50.9 נקודות בחודש הקודם. קריאה מעל 50 נקודות מעידה על צמיחה במגזר וקריאה מתחת ל-50 נקודות מעידה על התכווצות. בנוסף, יפרסם משרד האנרגיה האמריקאי את הדו"ח על מלאי הנפט השבועי, כאשר ירידה חדה במלאי עשויה להביא לעלייה במחירו.



בענף הבנקאות, , הבנק האמריקאי אשר בחודש שעבר דיווח על הרווח הראשון שלו זה שנה, מחפש בימים אלה הצעות רכש לנתח של 34.3% ממיזם משותף של הבנק אותו הקים בסין ב-1995 - כך דיווחה בלומברג. בין החברות המעוניינות להגיש הצעת רכש לבנק ההשקעות צ'יינה אינטרנשיונל קפיטל קורפ נמצאות בעיקר חברות השקעה פרטיות אמריקאיות. שווי הנתח עשוי להגיע עד למיליארד דולר.



יצרנית המכוניות ג'נרל מוטורס (gm) שינתה את דעתה ביום שלישי והחליטה לבטל את מכירת מותגי אופל ווקסהול ליצרנית החלפים הקנדית מגנה. gm הודיעה כי השיפור בתנאי השוק והחשיבות האסטרטגית של אופל הניעו את הדירקטוריון לחזור בו מהחלטתו במפתיע. ההחלטה עשויה לגרום מבוכה לממשלת גרמניה, בראשות הקאנצלרית אנגלה מרקל, ולהגדיל את הסיכון לעימות עם איגודי העובדים האירופיים של אופל. ממשלת גרמניה דחפה למכירת אופל למגנה, וביום שלישי הודיעה כי תדרוש מ-gm להחזיר 1.5 מיליארד יורו שהעניקה כהלוואת גישור לרכישה.



ענקית המכירות הפומביות המקוונות אי-ביי עושה בעונת החגים הקרובה צעד חסר תקדים ופותחת חנות רגילה. החנות הזמנית, שתהיה פתוחה רק למשך עונת החגים בארה"ב, תיפתח ב-20 בנובמבר ברחוב 57 בניו יורק ותתפרש על שטח של 510 מ"ר. בחנות יימכרו פריטי אופנה בלעדיים כמו גם מוצרי איפור של חברת ובשמים. בנוסף יוצעו למכירה מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים, ופריטים שונים לבית ולגינה. המוצרים יוצגו בחנות, אך מכירתם תהיה מקוונת, באמצעות אתר האינטרנט של אי-ביי, אליו ניתן יהיה להגיע דרך מסופי אינטרנט שיוצבו בחנות.



, ענקית הבידור ופארקי השעשועים האמריקאית, קיבלה אישור לבנות פארק שעשועים בשנחאי - אישור המעניק לה גישה ישירה ללקוחות בעיר העשירה ביותר במדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם. האישור יאפשר לדיסני ולשותפותיה בשנחאי להתחיל לנסח הסכמים בנוגע לבניה ולהפעלה המשותפת של הפארק. עלות הפרוייקט צפויה לעמוד על 3.59 מיליארד דולר - כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" בחודש ינואר.



במניות הישראליות, אלווריון, ספקית פתרונות ה-wimax, סיימה את הרבעון השלישי סיימה אלווריון עם הכנסות של 58.4 מיליון דולר, ירידה של 0.6% לעומת הרבעון הקודם וירידה של 21% לעומת הכנסותיה ברבעון המקביל. הרווח המתואם עמד על 178 אלף דולר או איזון ברווח למניה, לעומת רווח נקי של 3 מיליון דולר או 5 סנטים למניה ברבעון המקביל. החברה צופה הכנסות של 55-63 מיליון דולר ברבעון הרביעי, כאשר האנליסטים ציפו כי החברה תרשום הכנסות של 64.4 מיליון דולר.



קומטאץ', העוסקת באבטחת דואר אלקטרוני, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2009 עם הכנסות של 3.9 מיליון דולר, עלייה של 8% לעומת הכנסות של 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר או 5 סנט למניה לעומת 644 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון המקביל.



אודיוקודס, המספקת פתרונות voip, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 32.1 מיליון דולר לעומת הכנסות של 46.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. למרות הירידה, עקפה החברה את התחזיות להכנסות של 31.2 מיליון דולר. הרווח המתואם עמד על 1.6 מיליון דולר או 4 סנטים למניה לעומת רווח מתואם של 4.8 מיליון דולר או 11 סנט למניה ברבעון המקביל. אנליסטים ציפו לרווח מתואם של 3 סנטים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully