וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורכית ממשיכה ליפול: ההכנסות ברבעון השלישי צנחו ל-1.5 מ' ד' לעומת 5.4 מ' ד' ברבעון המקביל

ניר צליק

4.11.2009 / 16:59

ההפסד התפעולי הסתכם ב-6.8 מיליון דולר לעומת 8 מיליון דולר ברבעון המקביל



התוצאות הכספיות של ממשיכות להראות סימני חולשה גם ברבעון השלישי של השנה. הכנסותיה של החברה ברבעון הסתכמו ב-1.5 מיליון דולר לעומת הכנסות של 4.1 מיליון דולר ברבעון הקודם והכנסות של 5.4 מיליון דולר ברבעון המקביל.



למרות ירידה בהוצאות התפעול, שהסתכמו ב-7.2 מיליון דולר, לעומת 10.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, רשמה החברה הפסד תפעולי של 6.8 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 8 מיליון דולר ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה, ההפסד הנקי הסתכם ב-6.8 מיליון דולר או 41 סנט למניה לעומת הפסד נקי של 5.3 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון הקודם והפסד נקי של 9.7 מיליון דולר או 59 סנט למניה ברבעון המקביל.



במהלך הרבעון זכתה החברה בשני חוזים, אחד עם bsnl ההודית דרך הסכמי oem, שעשוי להסב לה הכנסות של עד כ-20 מיליון דולר בסך הכל. החוזה השני בו זכתה החברה הוא לשידרוג הרשת העירונית עבור מפעיל תקשורת סקנדינבי.



אורכית מייצרת פיתרון טכנולוגי להעברת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפון, הפועל באמצעות פרוטוקול האינטרנט (ip). מתגי התקשורת מתוצרתה מותקנים במרכזיות של חברות טלקום ומשדרגים את רשת התקשורת, בכל הקשור ליכולתה להקצאה אופטימאלית של רוחב הפס על גבי הסיב האופטי. ההקצאה מקבלת חשיבות עליונה כאשר רוצים להעביר למשקי הבית גם טלוויזיה רב-ערוצית עם אפליקציות נלוות - כמו וידיאו לפי דרישה (vod) ולא רק טלפון ואינטרנט מהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully