וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האייפון הוא הטלפון הגרוע ביותר בעולם"

TheMarker Online

4.11.2009 / 17:44

אתר הטכנולוגיות CNET שופך מים קרים על השיגעון: "אל תנסו באמת להשתמש באייפון כטלפון"



cnet בריטניה, אחד האתרים הטכנולוגיים הנקראים ביותר בעולם שופך מים קרים על שיגעון האייפון, ומצהיר: האייפון הוא הטלפון הסלולרי הגרוע ביותר בעולם. ייתכן, אומרת הכותבת פלורה גראהם, שהוא המכשיר עם יכולת הגלישה באינטרנט והטובות ביותר, ונגן המוזיקה הטוב ביותר. כמו כן, הוא אמנם המכשיר בעל הדירוג הגבוה ביותר, שינה את עולם מסכי המגע, ויצר את שגעון האפליקציות, אך כטלפון, הדבר שבגינו רוכשים אותו אנשים – "הוא זבל".







איכות השיחה בטלפון היא עלובה, טוענים באתר, בעיקר בגלל הספיקר היחיד שיש בו, שצריך להיות מכוון ומיושר "בדיוק של נינג'ה מונחת-לייזר בניתוח קאטארקט" אל תעלת השמיעה של המשתמש בכדי לשמוע את הצד השני. גם המיקרופון גרוע באותה מידה – הוא אינו מסנן את רעשי הרקע, כך שהצד השני שומע את מה שקורה סביבך.



לא מעט שיחות מתנתקות או שההתקשרות לאיש קשר בכלל לא נוצרת. כך גם הודעות טקסט – נשלחות אך לא תמיד לאדם שאליו הן מיועדות. ולא רק זאת, כם אם הטלפון מצלצל סופסוף – לא שומעים את הצלצול והשיחה מועברת בסופו של דבר למענה קולי. באתר מונים ברשימת הכשלים של המכשיר גם את הסוללה החלשה שלו, שעשויה להיגמר תוך כמה שעות של שימוש ואת העובדה שהמסך הגדול שלו מתחמם ועלול ליצור כוויות על הפנים של המשתמשים, או להעלות זיעה.



ב-cnet בריטניה מסייגים את הביקורת ואומרים כי ייתכן שהבעיה היא דווקא ברשתות הסלולרית (בעיקר o2) ולא במכשיר עצמו, ובקיבולת שלהן להעביר את כמות הדאטה שהמכשיר צורך. אך מצד שני הם מציינים כי בקרב בעלי מכשירים אחרים לא נשמעו טענות דומות.



ב-cnet מנסים להסביר איך, למרות הכל, האייפון הוא מכשיר שנמכר כמו לחמניות, ואומרים "ייתכן שהוא מכשיר הטלפון הגרוע ביותר, אבל עדיין הוא מחשב כף היד הטוב ביותר", שחווית הגלישה באינטרנט עימו והנגן שלו ומשך המגע שלו והיכולת להתקין בו אפליקציות שונות – הופכות אותו לתענוג אמיתי. בשורה תחתונה: אם אתם מחפשים מכשיר אינטרנט איכותי – זה המכשיר בשבילכם, אבל אל תנסו באמת להשתמש בו כטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully