רשות שדות התעופה (רש"ת) שוקלת לסגור את טרמינל 2 בנתב"ג, המשמש לטיסות שכר בינלאומיות ולטיסות פנים ארציות, עקב הירידה במספר הנוסעים בטיסות השכר הבינלאומיות.
רש"ת שוקלת לסגור את הטרמינל החל ב-1 בינואר 2002, בעקבות בדיקה כלכלית שקיימה. הנוסעים בטיסות אלה יועברו לטרמינל הראשי.
ייתכן שהטיסות הפנים-ארציות ימשיכו כסדרן מטרמינל 2. רש"ת חנכה בתחילת דצמבר מתחם חדש לקליטת מזוודות הנוסעים בטיסות הפנים-ארציות בטרמינל 2, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.
בנובמבר נרשמה ירידה בשיעור 4% במספר הנוסעים בטיסות השכר הבינלאומיות של חברות תעופה זרות, לעומת נובמבר 2000. בחברות התעופה הזרות טסו בנובמבר 39,323 נוסעים ב-267 טיסות שכר, לעומת 40,730 נוסעים ב-285 טיסות שכר בנובמבר 2000. בעונת הקיץ פעלו במקום 17 חברות שכר בינלאומיות, ועתה הצטמצם מספרן לשש חברות שכר בלבד. מתחילת השנה עברו בטרמינל 2 בנתב"ג כ-600 אלף נוסעים.
מרשות שדות התעופה נמסר אתמול בתגובה כי "העניין נמצא בבדיקה ועדיין לא התקבלה החלטה סופית בנוגע אליו".
רשות שדות התעופה שוקלת לסגור את טרמינל 2 בנתב"ג ב-1 בינואר 2002
הארץ
25.12.2001 / 7:37
