וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות שדות התעופה שוקלת לסגור את טרמינל 2 בנתב"ג ב-1 בינואר 2002

הארץ

25.12.2001 / 7:37

בעקבות בדיקה כלכלית שקיימה עקב הירידה במספר הנוסעים בטיסות השכר הבינלאומיות



רשות שדות התעופה (רש"ת) שוקלת לסגור את טרמינל 2 בנתב"ג, המשמש לטיסות שכר בינלאומיות ולטיסות פנים ארציות, עקב הירידה במספר הנוסעים בטיסות השכר הבינלאומיות.



רש"ת שוקלת לסגור את הטרמינל החל ב-1 בינואר 2002, בעקבות בדיקה כלכלית שקיימה. הנוסעים בטיסות אלה יועברו לטרמינל הראשי.



ייתכן שהטיסות הפנים-ארציות ימשיכו כסדרן מטרמינל 2. רש"ת חנכה בתחילת דצמבר מתחם חדש לקליטת מזוודות הנוסעים בטיסות הפנים-ארציות בטרמינל 2, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.



בנובמבר נרשמה ירידה בשיעור 4% במספר הנוסעים בטיסות השכר הבינלאומיות של חברות תעופה זרות, לעומת נובמבר 2000. בחברות התעופה הזרות טסו בנובמבר 39,323 נוסעים ב-267 טיסות שכר, לעומת 40,730 נוסעים ב-285 טיסות שכר בנובמבר 2000. בעונת הקיץ פעלו במקום 17 חברות שכר בינלאומיות, ועתה הצטמצם מספרן לשש חברות שכר בלבד. מתחילת השנה עברו בטרמינל 2 בנתב"ג כ-600 אלף נוסעים.



מרשות שדות התעופה נמסר אתמול בתגובה כי "העניין נמצא בבדיקה ועדיין לא התקבלה החלטה סופית בנוגע אליו".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully