הממשלה קיבלה אתמול את הצעת שר האוצר, סילבן שלום, ואישרה את מינויה של עו"ד טלי ירון-אלדר לנציבת מס הכנסה ומיסוי מקרקעין. ירון-אלדר, האשה הראשונה בתפקיד זה, תחליף את מי שהיה נציב בשלוש השנים האחרונות, רו"ח יוני קפלן. היא תיכנס לתפקיד ב-1 בינואר 2002.
לאחר שהממשלה אישרה את המינוי, בירך שלום את ירון-אלדר והביע תקווה כי המינוי יהיה בבחינת פריצת דרך לקידום נשים לתפקידי מפתח נוספים במגזרים הציבורי והפרטי.
הממשלה אישרה מינוי עו"ד ירון-אלדר לנציבת מס הכנסה
הארץ
25.12.2001 / 8:26
