השכר בכל מטות קבוצת אי.די.בי קוצץ בשיעור של 3%-15% בהתאם לדרג העובד וגובה שכרו. כך מדווח "ידיעות אחרונות".
מנכ"ל כלל תעשיות , מאיר שני, החליט לקצץ את שכרו ב-15% החל מינואר 2002, זאת מכיוון שכלל לא רשמה רווח בשנת 2001.
קיצוץ בכל המטות קבוצת אי.די.בי: שכר מנכ"ל כלל תעשיות מאיר שני יורד ב-15%
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
25.12.2001 / 8:37
