וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר בתגובה ראשונית לדו"חות בזק: בוקר טוב לאלוביץ'

TheMarker Online

5.11.2009 / 13:31

יעקובי: "בזק התמודדה יפה בעבר מול תנאים קשים יותר ואנו מאמינים כי תשכיל לעשות כן בעתיד"



תוצאות ברמת הקבוצה ממשיכות להרשים - לאחר תוצאות שיא ברבעון הקודם, אותו הגדירה ההנהלה כמייצג, אכן הרבעון השלישי עמד בציפיות ואף מעבר לכך. הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-2.924 מיליארד שקל לאחר ניטרול תוצאות yes מהדו"ח המאוחד.



חשוב לשים לב שיחד עם תוצאות yes ההכנסות עומדות על כ-3.3 מיליארד שקל, למעשה צמיחה של כמעט 4% לעומת הרבעון המקביל ושל כמעט 2% לעומת הרבעון הקודם - נתון מאד מרשים כאשר אף אחד לא מצפה מהקבוצה לצמוח...



ebitda של כ-1.2 מיליארד שקל (כ-42.3% מהמכירות). הפסקת איחוד yes ותרומה של רווח הון בהיקף של כ-38 מיליון שקל ממכירת נדל"ן תרמו לשיעורי הרווח הנדירים הנ"ל.



הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות, הסתכם בכ-2.09 מיליארד שקל ( 0.79 שקל למניה). רווח ההון המיוחס לשינוי הסיווג של yes עומד על כ-1.5 מיליארד שקל והרווח הנקי מפעילות ללא yes על כ-586 מיליון שקל.



סביר להניח כי כל הרווח הנקי שהושג ברבעון יחולק כדיבידנד ברבעון הבא - תשואה של כ-9%. תזרים פנוי (מפעילות בניכוי השקעות ברכוש) עמד ברבעון על כ-657 מיליון שקל.



העתיד - "כפי שאמרנו בהזדמנויות קודמות, מה שעובד טוב לא צריך לקלקל", אומר ערן יעקובי, אנליסט התקשורת והטכנולוגיה בלידר שוקי הון. "בכל הקשור להתנהלות החברה אין לנו מה להוסיף - דופק כמו שעון וכעת התבשרנו על תכנית התייעלות נוספת בכוח האדם שתוכל להערכתנו לחסוך עוד כ-30 מיליון שקל בשנה", אומר יעקובי.



לגבי הבעלות החדשה, בלידר חושבים שאלוביץ' מקבל חברה נהדרת לידיים ועוד יש לו מספיק פירות לקטוף. בשלב הנוכחי של החיים העסקיים של בזק, לאחר שהבעלות הקודמת הפיננסיירית במהותה נהנתה ממירב השמנת, אין קבוצה יותר מתאימה לקחת המושכות מאשר קבוצתו של אלוביץ' שהיא אסטרטגית בהגדרה.



סימני השאלה הם חיצוניים לחברה: כרגיל הרגולציה ומהלכיו של פטריק דרהי בדרך להקמת קבוצת תקשורת. "בזק התמודדה יפה בעבר מול תנאים קשים יותר ואנו מאמינים כי תשכיל לעשות כן בעתיד", אומר יעקובי.



המלצה - לאור התוצאות המצויינות, בלידר שוקי הון ממשיכים להמליץ קנייה על החברה ואפילו מרגישים שמרניים עם מחיר יעד של 9.6 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully