משרד האוצר החליט להגביל את ההנחות בדמי הניהול ולאסור מתן הטבות בתחום הביטוח, המוצעות על-ידי קרנות הפנסיה למבוטחים חדשים - כך מדווח "מעריב".
לעיתון נודע כי ההחלטה נתקבלה עקב ישיבה סוערת שהתקיימה בסוף השבוע, ובה קבלו מנהלי קרנות פנסיה וקופות גמל קטנות על התחרות החריפה שנוצרה בענף.
באוצר אומרים כי אם הגבלת ההנחות בדמי הניהול לא תועיל, יישקלו צעדים חריפים יותר.
משרד האוצר מגביל את ההנחות למבוטחי פנסיה
סקירת עיתונים / מעריב
25.12.2001 / 10:07
