משרד התקשורת יקצץ כ-150 מיליון שקל מתקציבו בשנת 2002, בשל תוכנית משרד האוצר לקצץ למעלה מ-6 מיליארד שקל בתקציב המדינה - כך מדווח "נמר של נייר".
המשרד יקצץ ברזרבות של רשות הדואר, בקרנות המיועדות למפוטרים ועובדים היוצאים לגמלאות. במקור תוכנן קיצוץ של 200 מיליון שקל בתקציב המשרד.
קיצוץ של כ-150 מיליון שקל מתקציב משרד התקשורת
סקירת עיתונים
25.12.2001 / 10:38
