מועצת הכבלים והלוויין הורתה זה מכבר לחברת הלוויין YES שלא לשדר חומר חדשותי מאתרי האינטרנט וואלה! ו-TheMarker במסגרת השירותים האינטראקטיוויים בטלוויזיה.
למרות האיסור, החלה חברת הלוויין לפני כשבוע להפעיל באופן מסחרי את השירותים האינטראקטיוויים, הכוללים את החומר החדשותי מהאתרים, בטענה כי למועצה אין סמכות למנוע העברת תכני אינטרנט בטלוויזיה - כך מדווח "נמר של נייר".
מ-YES נמסר כי העברת תכני חדשות אינה חדשה וקיימת גם בתחומים אחרים כמו הסלולר, והוסיפו כי מהמועצה נמסר להם שהבעיה נעוצה בעובדה שאתרי האינטרנט וואלה! ו-TheMarker הם בבעלות שוקן, ואילו החדשות היו נלקחות מאתר ערוץ 1 או 2, לא היתה בכך כל בעיה.
YES למועצת הכבלים: אין לכם סמכות למנוע העברת תכני אינטרנט בטלוויזיה
סקירת עיתונים
25.12.2001 / 11:28
