וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדל פירעון? לבייב חוגג מחוייך בבוקרשט

בזמן שמחזיקי האג"ח של אפריקה התכנסו לישיבה רוויית תסכול אחרי שנותרו ללא הכסף שהשקיעו בחברה - הבעלים לב לבייב נסע לחגוג עם בובות ובלונים את השקתו של קניון "אפי פאלאס" בבוקרשט

לב לבייב משדר עסקים כרגיל: באותו היום ממש בו בעלי האג"ח של סדרה ט' התמודדו עם הבשורה המרה שלא יזכו לקבל במועד את כספי הקרן שהשקיעו ב"אפריקה" ובאותו היום בו השופטת ורדה אלשיך משחררת הצהרה ראשונה בעניין הסדר החוב של אפריקה המובא לאישורה - הבעלים של החברה המתקשה מצפין לבוקרשט שברמוניה כדי לחגוג את פתיחת הקניון החדש שבבעלותו.

קניון "אפי פאלאס קוטרוצ'ן" נחנך אמש בנוכחותו של לבייב שהתקין את המזוזה בכניסה למבנה. איתו נכחו במקום מנכ"ל אפריקה ישראל איזי כהן ובכירי החברה. על פי הנתונים שפירסמה אפריקה ישראל, במתחם הושקעו כ-300 מיליון אירו והוא יכלול חנוית של 250 מותגים מובילים. בקניון הוקם גם קולנוע ה-IMAX הראשון והיחיד ברומניה הכולל 20 אולמות הקרנה. בין החברות שפתחו או יפתחו בקרוב חנויות במתחם ניתן למצוא את נייקי, אדידס, C&A, זארה, סליו, קלווין קליין ועוד. הקניון משתרע על שטח של 74,000 מטרים רבועים ולצידו לא פחות מ-2,500 מקומות חניה ללקוחות.

לבייב שנראה מעודד בטקס הפתיחה אמר אמש: "הוכחנו בזמן קצר עמידה ביעדים ובתקציב שנקבע מראש. אני מלא גאווה וביטחון שנמשיך ונשיק פרויקטים מסוג זה בעתיד". לבייב הכריז כי הפרוייקט הבא שתשיק החברה ושאפי אירופה מקבוצת אפריקה מצויה בעיצומו הוא קניון ה"מוסקוסיטי" במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully