וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: רוכבי האופנועים מתכננים חסימות כבישים נוספות

דניאל שמיל

14.11.2009 / 21:16

תעריפי הביטוח החדשים לרכב דו-גלגלי ייכנסו מחר לתוקף; צפויות שיירות מירושלים, חיפה ובאר שבע לתל אביב



מחר ייכנסו לתוקף תעריפי הביטוח החדשים לרכב דו-גלגלי. המחאה של הרוכבים, שלא הצליחה להביא לביטול הרפורמה, תגיע לשיא, במהלך שהרוכבים מכנים "אם כל החסימות" - שיירות רוכבים מכיוון ירושלים, חיפה ובאר שבע לתל אביב.



הרוכבים ינהגו באופן המחקה מכוניות בפקק - במהירות נמוכה ותוך שמירת מרחק. צפויים פקקים חמורים וגורם במטה המאבק אמר כי "לא כדאי להגיע לעבודה ביום ראשון בבוקר". במטה מבהירים שהמחאה רק החלה וכי החסימה תהיה תחת הסיסמה "אם ההתייקרות עוברת - תל אביב עוצרת".



השיירות יחלו בתחנת הדלק פז "רונית", ליד מחלף הסירה בשעה שבע, באותה שעה תחיל שיירה גם במגרש החנייה של "חצי חינם" בראשון לציון. מחיפה תצא שיירה ממסעדת מקסים בשעה שש ומירושלים בשעה שש וחצי. שיירה איטית תצא גם מצומת ראם, ושיבושי תנועה צפויים שם החל משש וחצי. הרוכבים יסעו לכל נתיבי איילון ושם יתרכזו כולם. באזור זה צפויים שיבושי תנועה קשים.



אליקו אלג'ם, יו"ר מטה המאבק של הרוכבים, אמר היום כי "פעילות המחאה שלנו לא תסתיים עד שמחירי הביטוח יהיו סבירים ושווים לכל נפש".



הרוכבים מוחים נגד רפורמה במחירי הביטוח שיזם ידין ענתבי, הממונה על הביטוח ושוק ההון במשרד האוצר. הרפורמה קובעת תעריפים מדורגים, לפי ותק הרוכב, ניסיונו והיסטוריית ההרשעות שלו בעבירות תנועה. מרבית הרוכבים צפויים לשלם יותר בעבור הביטוח, בשיעור המגיע ל-22%.

הערב הודיע ארגון זק"א על הצטרפות למאבק. על פי הודעתו, הארגון לא יוכל לשאת במחירי הביטוח וישבית 40% מצי האופנועים שברשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully