וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר מככב בקמפיין הבחירות של הרנטגן

17.11.2009 / 11:32

לא רק בעל הון - גם פרזנטור: איש העסקים נוחי דנקנר מככב במודעות הבחירות של הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן") המתמודד בבחירות המקומיות בנתיבות ומבטיח להביא תרומות גדולות לעיר

האם נוחי דנקנר הוא לא רק איש עסקים מפורסם אלא גם פרזנטור של קמפיין הבחירות האחרונות בנתיבות? מסמך שייחשף היום (שלישי) בתוכנית "המקור" של עופר שלח ורביב דרוקר מלמד על השימוש שעושה בדנקנר ידידו הקרוב הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן", שהריץ רשימה למועצת נתיבות בשם נתיבות שלום.

במסמך בחירות פנימי וסודי שהגיע לידי מערכת המקור נכתב: "בקרב תומכיו של הרב איפרגן ישנם אהובי קהל ברמה הלאומית בעלי השפעה אוהדת על הציבור... בין מעריציו הרבים נמנים בכירי אנשי העסקים בישראל, שרים וחברי כנסת... בין הידוענים דנקנר (שילם 600 אלפי שקל כדי לפקוד ראשון את קבר הבאבא שלום)". בהמשך נכתב: "ייערך שימוש מאסיבי במותג 'דנקנר' ביחס הישיר לרב ולמטרות המוצהרות של הרשימה; יירשם תדיר באזכורים על אודות היקפי פעילותו הפילנטרופית של מר דנקנר ברמיזה לצפוי בעיר נתיבות".

התוצאה במודעות הבחירות לא איחרה לבוא. תחת הכותרת "כי נדיבים יבנו ארץ" עיטרו שמו ותמונתו של נוחי דנקנר את מודעות הבחירות. הרב נראה במודעות חונך עם דנקנר את מרכז סלקום ווליום בנתיבות. "רשימת 'נתיבות שלום' בנשיאות הרב יעקב ישראל איפרגן כבר תדאג להביא חלק ניכר, גדול וחשוב מתרומות אלה לעיר נתיבות", הבטיחו המודעות.

נוחי דנקנר במודעת בחירות של הרנטגן. TheMarker
"כי נדיבים יבנו ארץ" - מודעת הבחירות בנתיבות/TheMarker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully